واکنش کارگردان Wonder Woman در مورد نمرات فیلم Suicide Squad

4 August 2016 - 19:00

با نقدهای متوسط و رو به منفی منتشرشده از فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» این دومین فیلم دنیای دی سی است که توسط منتقدان کوبیده می‌شود و سال گذشته دیدیم که فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» هم نتوانست به وعده‌های خود به خوبی عمل کند. وقتی ۱۲ ماه قبل تریلر کامیک کان فیلم جوخه انتحار منتشر شد، طرفداران و مخاطبان سینما با یک سال هایپ گرم با این فیلم همراه بودند اما این هایپ الان بر سر دی سی خراب‌شده است! کارگردان فیلم Wonder Woman «واندرومن» که سال آینده برروی پرده سینماها قرار می‌گیرد نسبت به این بازخورد منفی رسانه‌ها واکنش نشان داده است. با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

بااینکه نمرات جوخه انتحار چندان عالی نبوده، فیلم فروش بسیار خوبی در سینماها دارد. طرفداران دی سی هم بیکار ننشسته‌اند و در گزارشی که قبلاً در سایت منتشر کردیم، در حال جمع‌آوری امضا برای بستن سایت راتن تومیتوز (که نمرات فیلم‌ها را جمع می‌کند و مثل متاکریتیک میانگینی به‌صورت درصد نشان می‌دهد) هستند. مسلماً این بازخورد منفی برروی فروش فیلم هم اثر خواهد گذاشت، اما فقط کافی است که اسم «جوخه انتحار» برروی آن باشد تا سودآوری قابل‌توجهی برای کمپانی برادران وارنر به همراه آورد.

امسال در کامیک کان تریلر فیلم Wonder Woman هم منتشر شد که نسبت به آن بسیار هیجان زده هستیم. تریلر Wonder Woman با زیرنویس فارسی در سینماگیمفا قرار گرفت و مقاله ای تحلیلی حول آن به ترجمه یکی از مترجمان منتشر شد و با جزئیات ارائه جدید، اطلاعات خوب و کافی برای تحلیل آن داریم. کارگردان این فیلم آقای پتی جنکینز (Patty Jenkins) در جدیدترین مصاحبه خود در مورد بازخورد منفی فیلم Suicide Squad نظر داده و در مورد اهمیت تفاوت نظر میان منتقدین و مخاطبان گفته است. او در توییت هایش گفت:

آ… دوستان! خیلی گیج شده‌ام… به افتتاحیه جوخه انتحار رفتم. فیلم رو ندیده بودم. عالی بود! نه همینجوری الکی عالی… واقعاً عالی بود! نمیدونم قضیه چیه…

از فیلم لذت بردم. از نقدها تعجب می‌کنم و برام قابل‌درک نیستن. واقعاً به نظرم فوق العاده بود. و این‌رو نمیگم چون توی دنیای دی سی دارم کار می‌کنم… این رو از ته قلب میگم.

اگر کارگردان فیلم Wonder Woman انقدر از این فیلم خوشش آمده، مشخص می‌شود که از شیوه کاری کارگردان آن دیوید آیر (David Ayer) بسیار راضی بوده است! آیا باید در مورد فیلم واندرومن هم نگران باشیم؟! Suicide Squad در ۵ اوت در سینماهای آمریکا در دسترس خواهد بود و اگر کنجکاو هستید، باید بدانید فیلم Wonder Woman هم در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ و لیگ عدالت یا Justice League در نوامبر همان سال داستان این ابرقهرمانان پریشان را در دنیای سینماتیک دی سی بیان می‌کند.

منبع: Cinemarant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • parsa._.ard says:

    منتقدان =?

  • true savior says:

    اگر کارگردان فیلم Wonder Woman انقدر از این فیلم خوشش آمده، آیا باید در مورد فیلم واندرومن هم نگران باشیم؟!
    این کنایه خفنی بود