تریلر دوم فیلم Logan منتشر شد| تیم شگفت‌انگیز ولورین و X-23

19 January 2017 - 21:29

چندی پیش وعده داده شد که در این هفته تریلر جدیدی از فیلم Logan «لوگان» منتشر خواهد شد. اکنون زمان انتشار این تریلر زیبا فرا رسیده است. برای مشاهده تریلر دوم این فیلم و جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سال ۲۰۰۰ میلادی بود که شرکت کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم گرفت فیلمی را با نام X-Men «مردان ایکس» منتشر کند و هیو جکمن هم در نقش یکی از قهرمانان کمیک‌بوک‌ها یعنی ولورین ایفای نقش کرد. با توجه به این که جهان و دنیای فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» گسترش یافت، ولورین فیلمی جدا برای خود پیدا کرد. البته هیوجکمن در دنباله‌ی فیلم مردان ایکس هم حضور یافت. اکنون به نظر می‌رسد که به پایان کار هیوجکمن در نقش ولورین نزدیک می‌شویم. او در گذشته گفته بود که با انتشار فیلم Logan «لوگان» ساخته‌ی جیمز منگولد (James Mangold) به کار خود در نقش آفرینی این شخصیت پایان می‌دهد.

هیو جکمن و جیمز منگولد در این چند روز اخیر عکس‌های متفاوتی از فیلم‌ منتشر کردند تا هیجان طرفداران این سری و دیگر مخاطبان همچنان حفظ شود. اکنون نوبت به دومین تریلر رسمی این فیلم رسیده است. در گذشته مشخص شد که در این فیلم دختر کلون شده‌ی ولورین یعنی لاورا (Laura) یا همان X-23 حضور خواهد داشت. در این تریلر، بیش‌تر X-23 را خواهید دید و با ویژگی‌های او آشنا خواهید شد. همکاری و ماجرای لوگان و X-23 قطعاً دیدنی و هیجان‌انگیز خواهد بود. شما می‌توانید تریلر جدید این عنوان را در پایین مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

فیلم Logan «لوگان» قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ برابر با ۱۳ اسفند ۹۵ در سینماها اکران شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.