ام‌نایت شامالان علاقه دارد قسمتی از فصل دوم Stranger Things را کارگردانی کند

19 January 2017 - 22:00

ام‌نایت شامالان (M. Night Shyamalan) با ساخت سریال Wayward Pines وارد دنیای جعبه جادویی تلویزیون شد و دیگر نمی‌توان او را در این زمینه بدون تجربه دانست. او همچنین قصد دارد سریال ترسناک آنتولوژی Tales From the Crypt که در گذشته از شبکه HBO پخش شده‌بود را از طرق شبکه TNT بار دیگر بازسازی کند اما این پروژه در حال حاضر به علت مشکلات موجود در مورد حق پخش و برخی دیگر از مسائل قانونی در حالت وقفه قرار دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این موضوع باعث شده‌است که در تقویم کاری شامالان خلا ایجاد شود؛ در نتیجه او قصد دارد این خلا را با استفاده از بازگشت دوباره به تلویزیون پر کند. این فیلم‌ساز قصد دارد بازگشت خود به تلویزیون را به واسطه سریالی انجام دهد که فصل اول آن طرفداران بسیاری را از طریق داستان علمی تخیلی ترسناک و جذابش به سمت خود جذب کرد. به هر حال اگر با آثار شامالان آشنایی مختصر داشته‌باشید متوجه می‌شوید که این ژانر دقیقا در حیطه تخصصی این فیلم‌ساز قرار دارد.

به گزارش Digital Spy، شامالان که نام خود را به واسطه فیلم‌هایی چون The Sixth Sense «حس ششم»، The Village «روستا» و Signs «نشانه‌ها» بر سر زبان‌ها انداخت، قصد دارد قسمتی از فصل دوم پیش روی سریال شبکه نتفلیکس، Stranger Things را کارگردانی کند. تیم سازنده سریال مت و راس دافر (Matt and Ross Duffer)، قبلا با شامالان در سریال Wayward Pines همکاری کرده‌اند و شامالان امیدوار است این همکاری در فرمی دیگر ادامه داشته‌باشد:

رفقای من که با آنها قبلا در Wayward Pines همکاری کرده‌ام، فصل دوم Stranger Things را پیش رو دارند. یک روز که آنها به خانه من آمده‌بودند به آنها گفتم: «حالا نوبت شماست که من را استخدام کنید».

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.