تصاویر جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شد

3 March 2021 - 09:33
فیلم Thor: Love and Thunder

مجموعه تصاویر جدید رونمایی شده از فیلم Thor: Love and Thunder نشان‌دهنده نقش ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) و مت دیمون (Matt Damon) می‌باشد.

تصاویر جدید از فیلم Thor: Love and Thunder بالاخره به گمانه‌زنی‌های مربوط به نقش ملیسا مک‌کارتی و مت دیمون پایان داد. ملیسا مک‌کارتی در نقش هلا جعلی و مت دیمون در نقش لوکی جعلی در این فیلم بازی می‌کنند.

ساخت این فیلم به کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) پس از تعویق قابل توجهی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا چند ماهی است که شروع شده است. در حالی که استودیو مارول معمولا در مخفی نگه داشتن پروژه‌های خود بسیار عالی عمل می‌کند ولی راه پیدا کردن عکس‌هایی از صحنه فیلم‌برداری به اینترنت اجتناب‌ناپذیر است و این تصاویر ایده‌هایی را در اختیار مردم می‌گذارد تا دریابند که چه انتظاراتی از فیلم داشته باشند.

پیشتر، تصاویری منتشرشده در اینترنت از کریس پرت (Chris Pratt)، کارن گیلان (Karen Gillan) و برخی دیگر از بازیگران فرنچایز Guardians of the Galaxy که قرار است نقش خود را در MCU «دنیای سینمایی مارول» دوباره ایفا کنند، اولین نگاه اجمالی به آن‌چه وایتیتی در چنته داشت را ممکن ساخت. به دنبال آن‌چه که او توانست در Thor: Ragnarok به دست آورد، انتظارات بیشتری در مورد اثر جدید او یعنی Love and Thunder به وجود آمده است. در حالی که جزئیات طرح کلی او در حال حاضر ناکافی است ولی این دنباله تایید کرده است که می‌خواهد جین فاستر را با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) بازگرداند که شخصیت ابرقهرمانی خودش را به عنوان مایتی ثور به دست خواهد آورد.

گذشته از بازیگران نام‌برده، گزارش شده است که دیمون نیز در دنباله Love and Thunder حضور خواهد داشت اگرچه در ابتدا نقش او مشخص نبود. حالا با رونمایی مجموعه‌ای از تصاویر، تایید شده است که او نقش خود را به عنوان لوکی در نمایشی درون‌جهانی در ازگارد تکرار خواهد کرد. این نمایش نوعی سرگرمی برای اهالی ثور است.

دیمون به همراه لوک همسورث (Luke Hemsworth) در این تصاویر دیده می‌شود و براساس لباس‌هایشان به نظر می‌رسد که فیلم Love and Thunder برای بار دیگر صحنه دراماتیکی را مشابه وقایع رگناروک تجربه خواهد کرد. فقط این بار، آن‌ها به جای به تصویر کشیدن مرگ جعلی لوکی در فیلم  Thor: The Dark World، همان‌طور که از پس‌زمینه و لباس بازیگران پیدا است، در حال ساختن مرگ دوباره اودین هستند. البته این نیز جالب است که فردی نقش هلا را در این نمایش بازی کند چرا که او بلافاصله پس از مرگ پدرش پدیدار شد. علاوه بر این، جالب است بدانیم که ایده این نمایش متعلق به چه کسی است. در فیلم Ragnarok این ایده لوکی بود که به صورت اودین درآمده بود ولی اکنون او مرده است. تا زمانی که داستان چگونگی مرگ پادشاه سابق ازگارد پخش نشده باشد، ممکن است که خدای رعد فردی باشد که ایده این نمایش جدید را داده است؛ زیرا او تنها کسی است که می‌داند دقیقا چه اتفاقی قبل از مرگ اودین روی داده است.

هنگامی که خبر رسیدن دیمون به استرالیا برای فیلم Thor: Love and Thunder گزارش شد، تئوری‌هایی در مورد این که قرار است نقشی بزرگ به او محول شود وجود داشت زیرا تحمل دردسر پروازی به این مسافت و رعایت قرنطینه فقط برای تکرار نقش قبلی‌اش منطقی به نظر نمی‌رسید. با نگاهی به گذشته و این که بازیگران فرنچایز Guardians of the Galaxy همان‌طور که انتظار می‌رفت نقش‌هایی جزئی را بازی کردند این قضیه دیگر خیلی مضحک به نظر نمی‌رسد. در هر صورت، با توجه به این که دیمون در چند سال گذشته به همسورث‌ها نزدیک شده است، شاید آن‌ها واقعا می‌خواستند با یکدیگر معاشرت کنند و تمام تلاششان را برای این کار ارزشمند بکنند.

همان‌طور که گفته شد این تصاویر تایید می‌کنند که ملیسا مک‌کارتی در این فیلم در نقش هلا جعلی بازی می‌کند. اوایل امسال مک‌کارتی برای بازی در فیلم Thor 4 کمپینی در اینستاگرام تشکیل داد. ستاره فیلم Bridesmaids ویدئویی را در کنار همسرش به نام بن فالکون (Ben Falcone) به اشتراک گذاشت که از تایکا وایتیتی درخواست کرده بود تا او را به عنوان بازیگر فیلم جدیدش انتخاب کند. این زوج در حال حاضر در استرالیا هستند، همان جایی که فیلم Thor: Love and Thunder در حال ضبط شدن است، و این در حالی است که مک‌کارتی در حال ایفای نقش در مینی‌سریال Nine Perfect Strangers می‌باشد و به نظر می‌رسد که به آرزویش رسیده است.

نقش هلا در فیلم Thor: Ragnarok توسط کیت بلانشیت (Cate Blanchett) ایفا شده بود و او را به سرعت به یکی از شخصیت‌های شرور و برجسته MCU تبدیل کرد. هلا به عنوان خواهر گمشده ثور و لوکی بازگشت و آن‌چه را که فکر می‌کرد حق او است طلب کرد که در نهایت باعث نابودی ازگارد و خودش شد. مرگ هلا ممکن است شروعی برای روی صحنه آمدن گور (خدای قصابی) با بازی کریستین بیل (Christian Bale) در MCU باشد که او را بدل به کاراکتر شرور بعدی در برابر ثور و دوستانش می‌کند. اما قبل از تمام این اتفاقات پیش رو به نظر می‌رسد که Thor: Love and Thunder نسخه جدیدی از هلا را آورده است.

مجموعه تصاویری از وبسایت Daily Mail مک‌کارتی را با لباس روی صحنه در فیلم Thor: Love and Thunder نشان می‌دهد و این لباس بلافاصله قابل تشخیص است. مک‌کارتی در حال استفاده از لباسی با شاخ سیاه و سبز است که بلانشیت در فیلم سوم ثور از آن استفاده کرده بود. در این تصاویر، مک‌کارتی در کنار لوک همسورث و مت دیمون دیده می‌شود که به ترتیب در نقش ثور جعلی و لوکی جعلی بازی می‌کنند. به نظر می‌رسد مجموعه تصاویر جدید مرحله‌ای از نمایشی مشابه فیلم Thor: Ragnarok باشد.

یکی از بهترین بخش‌های فیلم Thor: Ragnarok بازگشت الکتریکی و بامزه خدای رعد به ازگارد بود. هنگامی که ثور در حال بازگشت به دنیا و خانه خود بود لوکی را پیدا کرد که به صورت اودین مخفی شده بود و نمایشی را که شامل فداکاری لوکی در Thor: The Dark World بود را تماشا می‌کرد. به نظر می‌رسد وایتیتی برای بازخوانی وقایع Thor: Ragnarok، قصد دارد به این قالب داستان‌گویی بازگردد. با بازگشت دیمون و برادر همسورث آن‌ها بازیگران بسیار خوبی برای بامزه جلوه دادن شرارت اخروی هلا با بازی مک‌کارتی پیدا کرده‌اند.

وایتیتی در فیلم جدیدش به نام Thor: Love and Thunder گروه بازیگران سطح بالایی از جمله بازیگران فرنچایز Guardians of the Galaxy، جین فاستر در نقش والکری و بانو سیف دارد. خوشبختانه به نظر نمی‌رسد که این کار او را از بازگشت به آن‌چه که موجب برتری فیلم Ragnarok شد، باز دارد. فیلم Thor: Love and Thunder باید کاملا متعادل پیش برود همان‌طور که کاراکتر شرور جدیدی را نیز با بازی بیل پیش رو دارد. اما فیلم قبلی ثور ثابت کرد که در دست‌های وایتیتی همه چیز ممکن است.

در قسمت زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بازیگران را مشاهده نمایید.

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.