جودی کومر در ناپلئون به کارگردانی ریدلی اسکات بازی خواهد کرد

3 March 2021 - 12:59

جودی کومر که اخیرا در فیلم آخرین دوئل با ریدلی اسکات همکاری کرده است، درحال انجام مذاکرات برای بازی در فیلم Kitbag، دیگر فیلم جدید این کارگردان مطرح انگلیسی است.

بنابر گزارش منابع خبری، جودی کومر (Jodie Comer) هنوز قرارداد بازی در این فیلم را امضا نکرده است اما ریدلی اسکات (Ridley Scott) آنقدر تحت تاثیر بازی وی در ساخته اخیر خود، آخرین دوئل (The Last Duel) قرار گرفته است که وی را به عنوان بازیگر نقش ژوزفین بوهارنه (Joséphine de Beauharnais)؛ نخستین همسر ناپلئون بناپارت (Napoleon Bonaparte) انتخاب کرده است.

فیلم Kitbag قرار است به داستان ناپلئون بناپارت، نخستین امپراتور تاریخ فرانسه بپردازد و واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش ناپلئون بازی خواهد کرد. گرچه این فیلم قرار است با موضوع نحوه شروع بناپارت و جنگ‌های وی بپردازد اما علاقه وی به بوهارنه باعث شکل گیری داستان و شخصیت بناپارت شد.

نکته عجیب این انتخاب این است که در حالی که ژوزفین ۶ سال از ناپلئون بزرگ‌تر بود، فینیکس (بازیگر نقش ناپلئون) حدود ۲۰ سال از کومر (بازیگر نقش ژوزفین) بزرگ‌تر می‌باشد!

ریدلی اسکات اخیرا درباره این فیلم گفته بود:

ناپلئون مردی است که همیشه شیفته آن بوده‌ام. به یکباره ظهور کرد و حاکم همه چیز شد. آن هم در حالی که در تمام این مدت، در حال انجام یک جنگ عاشقانه با همسر خیانتکار خود؛ ژوزفین بود.

ناپلئون برای بدست آوردن عشق ژوزفین، تلاش به فتح دنیا کرد و وقتی نتوانست عشق وی را به دست آورد، این بار برای نابود کردن ژوزفین دنیا را فتح کرد و در این بین، خود را نیز نابود کرد.

گفته می‌شود که اسکات وقتی کومر را برای بازی در فیلم آخرین دوئل (که فیلم‌برداری آن چند ماه قبل به پایان رسید) انتخاب کرده بود، هیچگونه شناختی از وی نداشته است و از قدرت بازیگری وی متعجب شده است. به همین خاطر وی قصد دارد برای فیلم جدید خود نیز با کومر همکاری کند. البته کومر هنوز با مسئولین اپل برای بازی در این فیلم مذاکره نکرده است.

دیوید اسکارپا (David Scarpa) که پیشتر فیلم‌نامه فیلم تمام پول‌های جهان (All the Money in the World) را برای اسکات نوشته بود، فیلم‌نامه این اثر را نیز نوشته است. فیلم‌برداری این فیلم قرار است از سال آینده میلادی آغاز شود.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.