سیگورنی ویور: ساخت سریال ماجراجویی کهکشانی از سر گرفته شده است

4 March 2021 - 08:44

سیگورنی ویور در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که روند ساخت سریالی براساس فیلم محبوب ماجراجویی کهکشانی، دوباره از سر گرفته شده است.

ماجراجویی کهکشانی (Galaxy Quest) یکی از فیلم‌های موفق و محبوب سال ۱۹۹۹ بود که با گذشت زمان، طرفداران زیادی پیدا کرد و به همین دلیل در طی سالیان اخیر، اخباری از ساخت ادامه‌ای برای آن منتشر شده بود.

در ابتدا در سال ۲۰۱۵ بود که آمازون اعلام کرد که قصد دارد سریالی براساس این فیلم و با بازی بازیگران اصلی آن بسازد. اما با درگذشت ناگهانی آلن ریکمن (Alan Rickman)، یکی از بازیگران اصلی فیلم در سال ۲۰۱۶، روند ساخت این سریال متوقف شد.

اما تیم آلن (Tim Allen) دیگر بازیگر این فیلم، حدود ۱ ماه قبل در یک مصاحبه اعلام کرد که فیلم‌نامه‌ای برای قسمت دوم این فیلم خوانده است که این فیلم‌نامه فوق‌العاده بوده است. این خبر باعث امیدواری هواداران این فیلم برای دیدن ادامه ماجراجویی‌های کهکشانی شد.

اکنون سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) که وی نیز یکی از بازیگران اصلی فیلم بود، در مصاحبه جدید خود اعلام کرده که روند ساخت سریال آمازون از سر گرفته شده است:

اول از همه باید اشاره کنم که باب گوردون (Bob Gordon) یک فیلم‌نامه برای قسمت دوم فیلم نیز نوشته بود. نسخه اول فیلم، دارای شوخی‌های بسیار زیرکانه‌ای بود. اما شرکت دریم‌ورکس، بخش‌های زیادی از فیلم را در زمان انتشار آن، حذف کرد چرا که آنها می‌خواستند این فیلم را در کریسمس و برای کودکان منتشر کنند. این اتفاقی ناامید کننده برای همه ما از جمله گوردون بود و به همین دلیل گوردون اجازه ساخت نسخه دوم فیلم براساس فیلم‌نامه خود را صادر نکرد.

اما حدود ۴ سال قبل بود که باب در کنار سایر تیم سازندگان، تصمیم به ساخت یک سریال گرفتند. ناگهان آلن بی نظیر درگذشت و باعث منتفی شدن ساخت سریال شد. اما فکر می‌کنم که اکنون پروژه ساخت این سریال مجددا از سر گرفته شده است.

فیلم‌نامه‌ای از این سریال را نخوانده‌ام و از جزئیات با خبر نیستم ولی تا آنجا که می‌دانم، قرار است تیم قدیمی را در کنار یک بازیگر جدید ببینیم. فکر می‌کنم که همه بازیگران فیلم، علاقه به بازی در این سریال خواهند داشت چرا که در زمان ساخت نسخه سینمایی فیلم، دوران بسیار خوبی را سپری کردیم.

گرچه هیچکس نمی‌تواند جای آلن را پر کند اما قرار است یک بازیگر دیگر در نقش وی بازی کند، هرچند از جزئیات آن خبری ندارم.

در مجموع فکر می‌کنم اتفاقات خوبی درباره این سریال در حال رخ دادن است هرچند حدود ۶ ماه است که خبر جدیدی درباره آن به من اعلام نشده است در نتیجه نمی‌دانم در چه زمانی این سریال ساخته خواهد شد.

ماجراجویی کهکشانی، داستان بازیگران یک سریال علمی-تخیلی را روایت می‌کند که توسط موجودات فضایی دزدیده و سپس استخدام می‌شوند تا آنها را از خطر انقراض نجات دهند چرا که این موجودات فضایی نمی‌دانند که این افراد، تنها بازیگر هستند.

لازم به ذکر است که نسخه سینمایی این فیلم که با بودجه ۴۵ میلیون دلاری و توسط دین پاریزو (Dean Parisot) کارگردانی و ساخته شده بود، در نهایت به فروش ۹۰ میلیون دلاری در گیشه دست پیدا کرد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.