تریلر سریال Calls به‌کارگردانی فده آلوارز منتشر شد

5 March 2021 - 07:52

تریلر سریال Calls به‌کارگردانی فده آلوارز (Fede Alvarez)، کارگردان فیلم Don’t Breathe، محصول سرویس استریمینگ Apple TV+ منتشر شد. این سریال تنها از طریق مکالمات تلفنی روایت خواهد شد.  Calls که بر اساس یک سریال فرانسوی به همین نام ساخته شده است، در ۹ اپیزود ۱۲ دقیقه‌ای، شامل صحنه‌هایی تماما صوتی، به‌همراه تصاویری بسیار کم و محدود می‌شود. این شیوه‌ی روایی منحصر به‌فرد و کاملا مبتنی بر صدا، موجب می‌شود تا بیننده داستان‌های رازآلود این سریال را در تخیل خود تصویرسازی کنند.

تریلر منتشر شده، شامل تعدادی مکالمه‌ی تلفنی ناپیوسته از صحبت‌های مردم از مکان‌ها و اتفاقات مختلف است. پس از گوش فرا دادن به این مکالمات، متوجه خواهید شد که تمام ماجرا، تنها صداهایی نیستند که از پشت تلفن‌ می‌شنوید.

با وجود عدم استفاده از تصویر در این سریال، صدای برخی از ستارگان مشهور سینما در این سریال به‌گوش خواهد رسید؛ از جمله: لیلی کالینز (Lily Collins) بازیگر سریال Emily in Paris، آبری پلازا (Aubrey Plaza) بازیگر سریال Parks and Recreation، پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، روزاریا داوسون (Rosario Dawson) بازیگر سریال The Mandalorian و غیره. با در اختیار داشتن این بازیگران مستعد در پشت صداهایی که در این سریال می‌شنویم، آلوارز یک تجربه‌ی ترسناک واقعی را به مخاطبان می‌دهد که ممکن است تبدیل به یکی از به‌یادماندنی‌ترین سریال‌های اورجینال Apple TV+ بشود.

در خلاصه‌ی رسمی این سریال آمده است:

سریال Calls بر اساس یک سریال پر سر و صدای فرانسوی به‌همین نام ساخته شده است و یک تجربه‌ی به‌یاد ماندنی و تکان دهنده را به‌صورتی ماهرانه و تنها از طریق صدا و تصاویر محدود و انتزاعی برای شما فراهم می‌کند. تمام ۹ اپیزود این سریال که هر کدام تنها ۱۲ دقیقه زمان دارند، در یکی از نقاط جهان روایت خواهند شد و تمامی این قسمت‌ها تنها از طریق یک تماس تلفنی، با حاشیه‌های صوتی جذاب و رونویسی گرافیکی مکالمات دراماتیک بر روی صحنه تشکیل شده‌اند. داستان‌های این سریال ابتدا مخاطب را به موقعیت‌هایی آشنا برده که این موقعیت‌ها به‌سرعت تبدیل به وقایعی ترسناک، مهیج و سورئال می‌شوند. در این سریال، صدای بازیگران با استعدادی هم‌چون لیلی کالینز، روزاریا داوسون، مارک دوپلاس و غیره را خواهید شنید. با تماشای این سریال، به شما ثابت خواهد شد که وحشت واقعی، در تفسیر و تخیل اتفاقات و رفتن ذهن به مکان‌هایی است که اتفاقات دارند در آن‌جا رخ می‌دهند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.