سریع و خشن مجدداً تأخیر خورد و Minions: The Rise of Gru به ۲۰۲۲ موکول شد

5 March 2021 - 09:04

مهم نیست چقدر سریع باشید، هیچکس نمی‌تواند از گذشته‌ش فرار کند اما Universal Pictures قصد دارد با تأخیر زدن دوباره‌ی فیلم‌های سریع و خشن ۹ و Minions: The Rise of Gru از همه گیری کرونا فرار کند، با اینحال تمام تأخیرها به یک شکل نیستند.

سری نهم از مجموعه سریع و خشن از ۷ خرداد ۱۴۰۰ به ۴ تیر ماه موکول شده ولی متأسفانه دنباله‌ی Minions یک سال کامل تأخیر خورده و از ۱۱ تیر ۱۴۰۰ به ۱۰ تیر ۱۴۰۱ جا به جا شده.

در F9، دام تورتو (Dom Toretto) با هنرنمایی وین دیزل (Vin Diesel) به دور از ماجراجویی‌های دیوانه کننده با لتی (Letty) و پسرش، برایان کوچک درحال زندگی است که باری دیگر خطر مسیرش را به خانواده‌ی آن‌ها پیدا می‌کند. این بار، دام برای نجات دادن کسانی که دوست دارد مجبور می‌شود با گناهان گذشته‌ی خود رو به رو شود. گروه او باری دیگر دور هم جمع می‌شوند تا با آدم کشی ماهر و راننده‌ای حرفه‌ای به نام جیکوب (جان سینا) که از قضا برادر گمشده‌ی دام نیز هست مقابله کنند.

در این نسخه جاستین لین (Justin Lin) دو مرتبه پس از هدایت سری سوم، چهارم، پنجم و ششم Fast and Furious به عنوان کارگردان باز می‌گردد تا این مجموعه‌ی محبوب که تا کنون به فروش ۵ میلیارد دلاری رسیده هدایت کند. اینبار نیز ماجراجویی‌ها در سرتاسر جهان ادامه پیدا خواهد کرد، از لندن تا توکیو و آمریکای مرکزی تا انگلستان. در طول مسیر، دوستان قدیمی از گور باز می‌گردند، دشمنان آشنا دوباره پیدا می‌شوند، تاریخ مجدد نوشته می‌شود و معنی حقیقی خانواده دوباره آزمایش خواهد شد.

برندگان جایزه اسکار، شارلیز ترون (Charlize Theron) و هلن میرن (Helen Mirren) برای حضور در نسخه جدید در کنار کریس لوداکریس بریدجز (Chris “Ludacris” Bridges)، جوردانا بروستر (Jordana Brewster)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) و سونگ کانگ (Sung Kang) باز می‌گردند. همچنین در F9 شخصیت جدیدی به نام لیسا (Leysa) خواهیم داشت که حضور او به گذشته‌ی دام مربوط می‌شود و نقش او به کاردی بی (Cardi B) داده شده.

در رابطه با Minions: The Rise of Gru، در این دنباله داستان آغاز و پیدایش گروی جوان و Minionهای او را روایت خواهد کرد.

استیو کارل (Steve Carell) مجدداً برای ایفای نقش شخصیت Gru باز می‌گردد و آلان آرکین (Alan Arkin) و جولی اندروز (Julie Andrews) در کنار سایر دست اندرکاران از جمله راسل برند (Russell Brand)، میشل یو (Michelle Yeoh)، جان کلود ون دم (Jean-Claude Van Damme)، لوسی لاولس (Lucy Lawless)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) و دنی ترجو (Danny Trejo) او را همراهی خواهند کرد.

کارگردانی این نسخه بر عهده‌ی کایل بالدا (Kyle Balda) خواهد بود که سابقاً Despicable Me 3 و Minions را هدایت کرده و برد ابلسون (Brad Ableson) که در سریال The Simpsons نقش داشته او را یاری می‌کند.

مجموعه‌ی Despicable Me و Minions یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های سال‌های اخیر می‌باشد و احتمالاً Universal قصد دارد با تأخیر زدن پخش آن در سینما مطمئن شود که والدین مشکلی با آوردن بچه‌های خود برای تماشای فیلم ندارند، بنابراین عقت افتادن یک ساله زمان پخش منطقی به نظر می‌رسد.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.