ادی فالکو در فیلم Impeachment: American crime story نقش هیلاری کلینتون را بازی می کند

5 March 2021 - 10:05

ادی فالکو (Edie Falco) که چهار بار برنده جایزه امی شده است در فیلم Impeachment: American crime story (استیضاح: داستان جنایی آمریکا) در نقش هیلاری کلینتون بازی خواهد کرد.

این سریال به کارگردانی رایان مورفی رسوایی جنسی بیل کلینتون-مونیکا لوینسکی در دهه ۹۰ را روایت می‌کند. در این فیلم کلیو اوون (Clive Owen) در نقش بیل کلینتون و بینی فلدشتاین (Beanie Feldstein) در نقش لوینسکی بازی می‌کنند. همچنین سارا پالسون در نقش لیندا تریپ، آنالی اشفورد در نقش پائولا جونز و بیلی آیشنر روزنامه نگار مت درودج ایفای نقش می‌کنند.

فصل سوم سریال تحسین شده FX بر اساس کتاب جفری توبین با عنوان A Vast Conspiracy: The Real Story of the Sex Scandal That Nearly Brought Down a President (یک توطئه گسترده: داستان واقعی رسوایی جنسی که نزدیک بود رئیس جمهور را سرنگون کند) است. در نتیجه آزمایش مثبت COVID-19، شبکه FX مجبور شد تولید فیلم را متوقف کند، اما این نمایش در اوایل سال جاری به سرعت دوباره به مسیر تولید بازگشت.

ادی فالکو

سارا برگس نویسنده، مایکل اوپندال کارگردان و هر دو همراه با نینا جاکوبسون، برد سیمپسون، برد فالچوک، لری کاراسوزکی، اسکات الکساندر، الکسیس مارتین وودال، پالسون و مورفی تهیه کننده اجرایی فیلم Impeachment: American crime story هستند. از تهیه کنندگان این فیلم می‌توان به لوینسکی و فلدشتاین و همچنین هنریتا کنراد و جمیما خان اشاره کرد.

فالکو با ایفای کاراکتر نمادی در نقش کارملا سوپرانو در سریال The Sopranos سه جایزه امی را کسب کرده است. همچنین یک جفت گلدن گلوب را نیز به خاطر همین نقش کارملا سوپرانو دریافت کرده است. فالکو در ادامه موفق به کسب جایزه امی دیگری در فیلم Jackie Nurse (پرستار جکی) شد و اخیراً در سریال Tommy شبکه CBS نقش کلیدی بازی می‌کند. این بازیگر محبوب به زودی در اولین کارگردانی چارلی دی (Charlie Day) در فیلم El Tonto حضور خواهد داشت و همچنین وی در دنباله فیلم آواتار جیمز کامرون را که در آن نقش ژنرال آردمور را دارد، ایفای نقش خواهد کرد.

سریال Impeachment: American crime story توسط کمپانی FX، ۲۰th Television و Ryan Murphy Productions تولید می‌شود و انتظار می‌رود اواخر امسال اکران شود.

 

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.