لی سون-کیون به اولین سریال کره‌ ای شبکه اپل تی وی پلاس با نام Dr. Brain پیوست

5 March 2021 - 12:08
سریال Dr. Brain

لی سون-کیون (Lee Sun-kyun) قرار است که ستاره سریال کره‌ای آینده شبکه اپل تی‌وی پلاس با عنوان Dr. Brain باشد. این سریال براساس وب‌تون (گونه‌ای از کمیک دیجیتال است که پیشینهٔ آن به کره جنوبی می‌رسد) پرطرفدار کره‌ای با همین نام ساخته خواهد شد. این بازیگر بیشتر برای بازی در فیلم کمدی تلخ سال ۲۰۱۹ کمپانی CJ Entertainment با عنوان Parasite شناخته شده است.

این فیلم کارگردانی شده توسط بونگ جون-هو (Bong Joon-ho)، اولین فیلم خارجی زبانی است که موفق شده جایزه اسکار بهترین فیلم را از آن خود کند. اکنون جدیدترین پروژه این بازیگر سریال جدیدی با عنوان Dr. Brain می‌باشد که قرار است به عنوان اولین سریال کره‌ای زبان شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس به مخاطبان جهانی معرفی شود.

داستان این سریال بر روی دانشمندی تمرکز خواهد داشت که شیفته کشف تکنولوژی‌های جدیدی می‌باشد که اجازه می‌دهند به خاطرات انسان‌ها و هوشیاری آن‌ها دسترسی پیدا کنیم. پس از این‌که خانواده‌اش در تصادفی عجیب جان خود را از دست می‌دهند، او به واسطه دانش خود درباره مغز انسان‌ها موفق می‌شود که به خاطرات زنش با امید به این‌که چگونه این تصادف رخ داده و حقیقت پشت پرده آن دسترسی پیدا کند. کارگردان اهل کره جنوبی با نام کیم جی-وون (Kim Jee-woon) نیز وظیفه کارگردانی، نوشتن فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهد داشت.

این کارگردان پیش از این در کارنامه خود وظیفه هدایت فیلم‌هایی از جمله فیلم کره‌ای و ترسناک A Tale of Two Sisters و فیلم اکشن و دلهره‌آوری با نام I Saw the Devil را بر عهده داشته است. در حال حاضر سریال Dr. Brain در کشور کره جنوبی در مرحله تولید قرار گرفته است و انتظار می‌رود که این سریال برای پخش در اواخر امسال در شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس آماده شود. ساموئل ها (Samuel Ha) از کمپانی Bound Entertainment به همراه کمپانی‌های دیگری از جمله Studioplex ،Dark Circle Pictures و Kakao Entertainment وظیفه تولید این سریال را بر عهده خواهند داشت.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، لی سون-کیون به صورت رسمی به عنوان ستاره اصلی سریال Dr. Brain انتخاب شده است. به غیر از فیلم Parasite از کارهای قبلی این بازیگر می‌توان به هنرنمایی او در فیلم کره‌ای درام و رمانتیک سال ۲۰۰۹ کمپانی Warner Bros. Korea با عنوان Paju، فیلم All About My Wife، فیلم اکشن و دلهره‌آوری با نام A Hard Day و همچنین پروژه‌های دیگری که او با همکاری شریک همیشگی خود با نام هونگ سانگ سو (Hong Sang-soo) در آن‌ها ظاهر شده است نام برد. در حال حاضر لی سون-کیون، تنها بازیگری می‌باشد که حضورش در این سریال تائید شده است.

علی‌رغم دیگر بازیگران نامعلوم این سریال، به نظر می‌رسد که داستان آن به اندازه کافی برای مخاطبانی که با وب‌تون اورجینالی که این سریال براساس آن ساخته خواهد شد آشنایی ندارند جذاب خواهد بود. بسیار هیجان‌انگیز است که سریال کره‌ای مانند این پروژه به شکلی آسان در دسترس مخاطبان جهانی قرار خواهد گرفت و امیدواریم که با توجه به فرصت پیش آمده، این پروژه تبدیل به سریال بسیار باکیفیتی شود.

بسیاری از سریال‌های تلویزیونی خارجی زبان شبکه اینترنتی نتفلیکس مانند سریال آلمانی Dark، سریال اسپانیایی Money Heist و سریال فرانسوی Lupin موفقیت‌های عظیمی را در کشور آمریکا از آن این شبکه کرده‌اند و در عین حال نیز به مخاطبانی با تفکر محدود و بسته ثابت کرده‌‌اند که هالیوود تنها حبابی کوچک انحصاری در میان صنعت وسیع فیلم‌سازی و تلویزیون می‌باشد.

با توجه به حضور لی سون-کیون در این پروژه، به احتمال بسیار زیاد طرفداران فیلم Parasite نیز جذب این سریال خواهد شد و به تماشای آن خواهند پرداخت ولی حتی بدون در نظر گرفتن بازیگران انتخابی این پروژه نیز، ساخت آن قطعاً قدمی در مسیر صحیح هم برای این کمپانی و هم برای شبکه‌های استریمی خواهد بود چرا که این سریال پتانسیل جذب مخاطبانی (مخصوصاً آمریکایی) را خواهد داشت که با روی دیگری از صنعت فیلم‌ها و سریال‌ها کاملا ناآشنا هستند. امیدواریم که سریال Dr. Brain باعث شود که محتواهای جهانی دیگری مانند آن نیز، به شکلی آسان در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.