Mission: Impossible 7 ؛ هنری چرنی باز می گردد!

5 March 2021 - 16:15
هنری چرنی

از هیجان‌انگیزترین بخش‌های انتخاب بازیگران دنباله‌های فیلم Mission: Impossible (دنباله‌های ۷ و ۸ به دنبال هم در حال ساخت هستند) هنری چرنی (Henry Czerny) بود.

چرنی پس از حضورش در اولین فیلم Mission: Impossible در سال ۱۹۹۶ که نقش یوجین کیتریج ،هدایت‌کننده IMF، را بازی کرد دیگر در این فرنچایز حضور نداشت. تعاملات این کاراتر با کاراکتر ایتن هانت با بازی تام کروز (Tom Cruise) در آن فیلم قابل توجه بود، در نتیجه شنیدن این که نویسنده و کارگردان این فیلم یعنی کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) بعد از سال‌های این کاراکتر محبوب را بازگردانده است، بسیار خوشحال‌کننده بود.

و حالا ما برای اولین بار نگاهی اجمالی به بازگشت کیتریج خواهیم داشت. یا بهتر است بگوییم بازگشت او به قطار. مک‌کوری تصویری از چرنی در نقش کیتریج به اشتراک گذاشته است و خوب به نظر می‌رسد که او در قطار است. احتمالا شما به یاد دارید که چرنی بخش زیادی از قسمت انتهایی فیلم Mission: Impossible را در قطار گذراند و به نظر می‌رسد که مک‌کوری با این فرنچایز در این جا سرگرم شده است؛ یا این که کیتریج واقعا در تمام این مدت در همان قطار گیر کرده است.

مسلما این تصویر، تصویر واضحی نیست؛ اما با این وجود باز هم هیجان‌انگیز است. ما هنوز خیلی راجع به داستان این فیلم نمی‌دانیم ولی کروز به همراه عوامل اصلی این فرنچایز یعنی سایمون پگ (Simon Pegg)، ربگا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و وینگ ریمز (Ving Rhames) در فیلم حضور دارند. همچنین ونسا کربی (Vanessa Kirby) و آنجلا باست (Angela Bassett) نقش خود را تکرار می‌کنند. بازیگران تازه‌واردی همچون هیلی اتول (Hayley Atwell)، پام کلمنتیئف (Pom Klementieff) و اسای مورالس (Esai Morales) نیز به جمع بازیگران ثابت این فیلم پیوسته‌اند.

فیلم Mission: Impossible 7 قرار است ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان ۱۴۰۰) در سینما‌ها اکران شود و ۴۵ روز بعد از آن در استریمر پارامونت‌پلاس منتشر شود. در همین حال دنباله این فیلم یعنی Mission: Impossible 8 در نوامبر سال بعد یعنی سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

در قسمت زیر می‌توانید تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط مک‌کوری را مشاهده نمایید.

هنری چرنی

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.