شخصیت نبولا در فیلم‌های پیش روی انتقام جویان حضور خواهد داشت

22 January 2017 - 19:00

هنگامی که اردیبهشت ماه سال آینده فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان بخش دوم» بر روی پرده‌های سینما قرار گیرد، انتقام جویان کهکشانی مارول اعضای جدیدی را در تیم خود خواهند دید. در کنار شخصیت مانتیس با بازی پام کلمنتیف (Pom Klementieff) که او را در تریلر منتشر شده نیز مشاهده کردیم، کاراکترهای یوندو (Yondu) و نبولا (Nebula) نیز در کنار ابرقهرمان فیلم، به مبارزه با نقش منفی اصلی، آییشا (Ayesha) خواهند پرداخت. با سینماگیمفا همراه باشید.

نبولا با بازی کرن گیلن (Karen Gillan) یکی از نقش‌های منفی کلیدی در فیلم سال ۲۰۱۴ بود که به شکلی تلخ و خشونت آمیز نسبت به خواهر خود گامورا حسادت داشت و از علاقه بیش از انداره پدرش، تانوس نسبت به او ناراحت بود. این دو خواهر در حالتی نه چندان صمیمی در انتهای فیلم از یکدیگر جدا شدند، اما طبق گزارشات جدید به نظر می‌رسد ضرب‌المثل «فامیل گوشت یکدیگر را هم بخورند ولی استخوان هم را دور نمی اندازند» در این مورد صدق می‌کند. آما آیا این اتحاد در آینده نیز باقی می‌ماند؟ حال که او عضو جدید گروه در دنباله پیش رو شده‌است و می‌دانیم که نگهبانان در فیلم چهارم انتقام جویان حضور خواهند داشت، این سوال به وجود می‌آید که آیا نبولا را در اتفاق بزرگ سال ۲۰۱۸ خواهیم دید ؟

به نظر می‌رسد جواب این سوال مثبت باشد؛ در گفتگوی اخیر خود با شبکه BBC Scotland در صحنه فیلم‌برداری اولین تجربه کارگردانی خود، Tupperware Party، گیلن به طور قطع تایید کرد که در گردهمایی بزرگ ابرقهرمانان مارول در سال ۲۰۱۸ حضور خواهد داشت:

اول از همه این که فیلم‌هایم در سال ۲۰۱۷ ( نگهبانان، جومانجی و The Circle) را ببینید. سال بعد از آن نیز در فیلم پیش روی انتقام جویان حضوری کوتاه خواهم داشت.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.