پوستر های جدید از سریال The Falcon and the Winter Soldier

8 March 2021 - 23:03
سریال The Falcon and the Winter Soldier

استودیو مارول چهار پوستر جدید را از کاراکتر‌های سریال The Falcon and the Winter Soldier که قرار است به زودی در دیزنی‌پلاس پخش شود، منتشر کرد.

این سریال جاسوسی و هیجان‌انگیز پیرامون تیم شدن فالکون یعنی سم ویلسون با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سرباز زمستان یعنی باکی بارنز با بازی سباستین استن (Sebastian Stan) برای یک ماجراجویی جهانی است. در کنار این تیم دو فرد دیگر نیز معرفی شده‌اند که شامل مامور ۱۳ شارون کارتر با بازی امیلی ونکمپ (Emily VanCamp) و کاراکتر شرور بازگشته یعنی زمو با بازی دنیل برول (Daniel Brühl) می‌باشند. در کمال تعجب، کاراکتری که آن‌ها تا به حال مخفی نگه داشته‌اند، کاراکتر اضافه شده جان واکر/مامور آمریکایی با بازی وایت راسل (Wyatt Russell) است.

من فوق‌العاده درباره بازخورد‌های سریال The Falcon and the Winter Soldier کنجکاوم. به یاد دارید که این سریال قرار بود شروع گسترش MCU «دنیای سینمایی مارول» به استریمر دیزنی‌پلاس در تابستان گذشته باشد، اما وقتی همه‌گیری ویروس کرونا تمام تولیدات را تعطیل کرد، سریال WandaVision توانست ابتدا به خط پایان برسد. بنابراین سریال مذکور طی هشت هفته گذشته به یک احساس بدل شده است. در نتیجه سریال The Falcon and the Winter Soldier به جای این که نقش پیشرو را داشته باشد، حالا دنباله‌ای است که از نظر بافت با سریال قبلی متفاوت خواهد بود، اما شاید این ویژگی خوبی باشد. شاید بتوانیم کمی از Palette Cleanser (ماده‌ای مثل آب که تیسترهای غذا از آن برای بی اثر کردن مزه فعلی دهانشان استفاده می‌کنند) استفاده کنیم و من نیز به سراغ سریال‌های سرراست‌تری بروم.

در خلاصه رسمی این سریال چنین آمده است:

سریال The Falcon and The Winter Soldier از استودیو مارول پیرامون سم ویلسون معروف به فالکون با بازی آنتونی مکی و باکی بارنز معروف به سرباز زمستان با بازی سباستین استن می‌باشد. این دو که در دقایق آخر فیلم Avengers: Endgame با هم جفت شدند و برای یک ماجراجویی جهانی تیم شدند تا توانایی‌ها و صبر خود را در ورطه آزمایش بگذارند. این سریال به کارگردانی کاری اسکوگلند و سرپرستی نویسندگی مالکوم اسپلمن همچنین شامل بازیگران دیگری از جمله دنیل برول در نقش زمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر و وایت راسل در نقش جان واکر می‌باشد.

در قسمت زیر می‌توانید پوستر های جدید این سریال را مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.