تیزر جدیدی از فیلم Zack Snyder’s Justice League منتشر شد

9 March 2021 - 15:59
فیلم Zack Snyder's Justice League

با نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار فیلم Zack Snyder’s Justice League، می‌توان نگاه بیشتری را به برخی از کاراکترهای این فیلم از جمله دارک‌ساید، دث‌استروک و جوکر انداخت. در تیزر جدید منتشر شده از این فیلم که ابتدا در توییچ (سرویس پخش زنده ویدئو آمریکایی) منتشر شده و سپس راه خود را به پلتفرم یوتیوب نیز باز کرده است، می‌توان صحبت‌های شخصیت دارک‌ساید درباره جهان‌هایی که او برای به دست آوردن قدرت نابود کرده را شنید و همچنین نگاه اجمالی را نیز می‌توان به کاراکترهای دث‌استروک و جوکر در این تیزر انداخت.

کاراکتر جوکر در این فیلم توسط جرد لتو (Jared Leto) و کاراکتر دث‌استروک نیز توسط جو منگنیلو (Joe Manganiello) نقش‌آفرینی شده است.

انداختن نگاهی عمیق‌تر به کاراکتر دارک‌ساید و پی بردن به هدف واقعی او در مقابل گروه لیگ عدالت، بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد، مخصوصاً این‌که خط داستانی مربوط به Mother Box در فیلم اصلی Justice League بسیار از هم گسیخته و نسبت به داستان آن بی‌ربط بوده است. یکی از مشکلات بزرگ فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ مربوط به همین مورد می‌باشد که باعث شده بود این فیلم بسیار از هم گسیخته به نظر برسد.

تیزر جدید منتشر شده از این فیلم با حضور کاراکتر دارک‌ساید، لحن این فیلم را طوری تنظیم کرده که فیلم اصلی قادر به انجام آن نبوده است. این کاراکتر یکی از دشمنان برتر در تاریخچه کمیک بوک‌ها می‌باشد و مشاهده کردن ماجراهای او جهت شکست دادن گروه لیگ عدالت این بار کاملاً متفاوت خواهد بود.

علاوه بر کاراکتر دارک‌ساید، در تیزر جدیدی منتشر شده از فیلم Zack Snyder’s Justice League، می‌توان نگاه جدیدی را نیز به کاراکترهای دث‌استروک و جوکر در این فیلم انداخت. به نظر می‌رسد که آن‌ها در این تیزر در حال همکاری با یکدیگر می‌باشند چرا که کاراکتر دث‌استروک در کنار جوکر که در حال خندیدن می‌باشد ایستاده است.

آیا این صحنه به این معنی می‌باشد که گروه لیگ عدالت برای مقابله با کاراکتر دارک‌ساید از دشمنان خود کمک خواهند گرفت؟ احتمالاً همین‌طور خواهد بود ولی با این حال دیدن کاراکتر دث‌استروک با نقش‌آفرینی جو منگنیلو در این فیلم بسیار جذاب خواهد بود.

در چند روز اخیر نیز تصاویر جدیدی از قهرمان‌های این فیلم به اشتراک گذاشته شده است. انتشار پوستری از کاراکتر زن شگفت‌انگیز به مناسبت روز جهانی زن و پوسترهای دیگر از کاراکترهای آکوامن، فلش، بتمن و سوپرمن، نحوه متفاوت بودن لحن فیلم Zack Snyder’s Justice League نسبت به فیلم اصلی آن در سال ۲۰۱۷ را نشان می‌دهد. در عین حال نیز، ما همچنان منتظر انتشار تصاویر و یا تیزری برای انداختن نگاهی عمیق‌تر به کاراکتر سایبورگ و نحوه استفاده از این کاراکتر در این فیلم هستیم. نقش کاراکتر Ray Fisher را در این فیلم ری فیشر (Ray Fisher) ایفا کرده است.

فیلم چهار ساعته Zack Snyder’s Justice League قرار است که در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود. مدت بسیار طولانی است که طرفداران دنیای گسترده DC در انتظار پخش این پروژه هستند و تماشای این فیلم از دید زک اسنایدر (Zack Snyder) قطعاً باعث به وجود آمدن بحث‌ها‌ی بسیاری در اینترنت خواهد شد.

تیزر جدید منتشر شده از فیلم Zack Snyder’s Justice League را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.