اولین کارگردانی کرت ساتر در فیلم This Beast

9 March 2021 - 23:18

کرت ساتر (Kurt Sutter) خالق Sons of Anarchy اولین کارگردانی خود را در فیلم ترسناک با عنوان This Beast تجربه می‌کند. در حال حاضر فیلم This Beast که در Netflix در حال توسعه است، توسط جیسون بلوم و شبکه Blumhouse تولید می‌شود. ساتر علاوه بر کارگردانی، تهیه کننده و نویسنده فیلم نیز است. داستان فیلم بر گرفته از افسانه فرانسوی دهه ۱۷۶۰ در مورد جانور Gévaudan است؛ موجودی که دهکده فرانسوی را در دهه ۱۷۶۰ به نابودی کشاند. خلاصه داستان فیلم This Beast طبق اعلام رسمی شرکت تولیدی Blumhouse بدین صورت است:

یک دهکده انگلیسی در قرن هجدهم توسط جانور مرموز و دست نیافتنی محاصره می‌شود. ده‌ها انسان بی‌گناه قتل و عام می‌شوند و تعصبات دین درمورد موجود این خشونتو کشتار را به اوج می‌کشاند. وظیفه غیر ممکن کشتن جانور بر عهده شکارچی پستی است که قول داده است جلوی قتل و عام را بگیرد. اما برای او این شکار نه یک ماموریت حرفه‌ای بلکه ماموریت کاملاً شخصی است.

بلوم در اظهاراتی در مورد فیلم اعلام کرد:

ما مدتهاست که طرفدار کورت و داستان سرایی بی نظیر او هستیم. ما خوشحالیم که Blumhouse اولین کارگردانی کورت را برای نتفلیکس تولید می‌کند.

ساتر قبلا در تولید فیلم درام Sons Of Anarchy سابقه داشته است. وی همچنین نویسنده، ویراستار داستان و همچنین تهیه کننده فیلم The Shield به کارگردانی شاون رایان (Shawn Ryan) بوده است. به نظر می‌رسد فیلم This Beast گزینه ایده عالی برای اولین کارگردانی ساتر باشد. Blumhouse ممکن است توافق پخش انحصاری با Universal داشته باشد، اما این شرکت بیش از حد با فضای استریمینگ آشنایی دارد و این  فیلم نیز هفتمین فیلم اصلی بلوم هاوس در Netflix است.

هنوز تاریخ انتشار فیلم This Beast اعلام نشده است. در صورت اعلام تاریخ اکران آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.