داستان اسباب بازی های Netflix در راه است؟

10 March 2021 - 03:29
داستان اسباب بازی های Netflix در راه است؟

تقریباً ۶ ماه پیش شبکه‌ی Netflix یک سریال خوش‌حال‌کننده و زیبای خانوادگی، تحت عنوان Lost Ollie معرفی کرد. امروز Netflix بالاخره از اعضا و عوامل این سریال رونمایی کرد. ستاره‌های بسیاری در سریال LO حاضر خواهند بود. یکی از آنها Jonathan Groff (صداپیشه‌ی شخصیت اصلی Mindhunter)، صداپیشه‌ی Lost Ollie خواهد بود. Lost Ollie کیست؟ یک اسباب‌بازی گم‌شده که به دنبال خانه‌ی خود می‌گردد. خانوم Mary J. Blige، Jake Johnson، Gina Rodriguez و Tim Blake Nelson سایر اعضای این سریال را تشکیل می‌دهند. آقای Kesler Talbot جوان (بازیگر ۵۰ States of Fright) هم نقش صاحب غم‌انگیز و دلتنگ Ollie را بازی می‌کند.

از ادیسه تا گم شدن

Lost Ollie الهام‌گرفته از کتاب Ollie’s Odyssey و نوشته شده و طراحی شده توسط William Joyce می‌باشد. داستان این سریال داستان ماجراجویی حماسی یک اسباب‌بازی گمشده (به نام Ollie) را دنبال می‌کند. اسباب‌بازی شجاعی که سرتاسر کشور را به دنبال Billy، پسری که او را گم کرده است، می‌گردد (فقط من این‌طور فکر می‌کنم یا داستان این سریال شباهت زیادی به انیمیشن محبوب Toy Story دارد؟).

روزی که Ollie گم شد، Billy چیزی بیشتر از بهترین دوست خود را از دست داد … رابطه‌ی جادویی میان Ollie و Billy جدایی‌ناپذیر است. این ۲ شخصیت نیاز دارند تا به یکدیگر بازگردند.

Netflix Adapts Ollie's Odyssey

با نگاهی ساده به کتاب Ollie’s Odyssey و طراحی‌های آن، شباهت‌های زیادی را می‌توان مشاهده کرد.

صداهای آشنا، گرد هم می‌آیند

برای دوستانی که نمی‌دانند، آقای Groff صداپیشگی Kristoff را در فیلم‌های Frozen به عهده داشت و در این سریال صداپیشه‌ی Ollie خواهد بود. یک عروسک خرگوشی که تماماً دست‌ساز بوده و کودکانه به هم دوخته شده است. Ollie روحی پاک و قلبی از طلا دارد. کاراکتر Ollie همیشه به دنبال دوستان جدید است. مدت زیادی‌ست که کاراکتر اصلی ما و Billy با هم دوست هستند. پروتاگونیست ما، از مغازه‌ای نامعلوم سر درمی‌آورد (بدون دانش از راه بازگشت به خانه).

اگرچه قهرمان ما معمولاً از ناشناخته‌ها می‌ترسد، Ollie عزم خود را جزم کرده و ماجراجویی خود را شروع می‌کند. در طول سریال، ما با شخصیت‌ها و اسباب‌بازی‌های دیگری نیز آشنا می‌شویم. Blige (که قبلاً در سریال Mudbound ساخته‌ی Netflix ایفای نقش کرده) صداپیشگی Rosy را به عهده خواهد داشت. Rosy کیست؟ یک عروسک خرس که با تکه‌هایی از دوخت سایر اسباب‌بازی‌ها ساخته شده است. Rosy جنگجویی نترس با اعتماد به نفس بالاست.

شخصیت او ابتدا به Ollie اعتماد ندارد، اما با گذر زمان به یکی از مهم‌ترین دوستان او تبدیل شده که با او هم‌مسیر می‌شود.

Lost Ollie Heavily Inspired by Ollie's Odyssey

شخصیت‌های Billy و Ollie رابطه‌ی بی‌اندازه نزدیکی دارند. مطمئناً یکی از نقاط تمرکز سریال خواهد بود.

Ollie در مسیر خود به خانه تنها نیست

Nelson (بازیگر سریال Watchmen شبکه‌ی HBO) صدای کاراکتر Zozo خواهد بود. Zozo یک عروسک دلقک بوده که قدیمی و کهنه است (با روحی کهنه‌تر از تصور). دلقکی جنتلمن و باشخصیت (به همراه حس شوخ‌طبعی قوی). دلقک محترم ما پس از آشنایی با Ollie و شنیدن داستان او، به توافق رسیده و به مسیر او می‌پیوندد. Rodriguez و Johnson نیز نقش مادر و پدر مهربان Billy را ایفا می‌کنند. این دو شخصیت برای فراهم ساختن زندگی شاد و خوب برای پسرشان تمام تلاش خود را می‌کنند.

آنها دانش خود و تمام اطلاعات لازم برای رسیدن به شادی (در آینده) را نیز به او یاد می‌دهند. هر دوی این بازیگران در گذشته با Netflix همکاری داشتند (Rodriguez به عنوان صدای سریال Carmen Sandiego و Johnson به عنوان شخصیت اصلی سریال Hoops).

Star Filled Cast of Lost Ollie

سریالی که حقیقتاً پر است از ستاره‌های محبوب و معروف. از بازیگران Hamilton و STAR WARS تا تهیه‌کنندگان و کارگردانان موفق.

تیمی پرستاره برای عنوان تازه‌ی Netflix

خانوم Shannon Tindle مسئول نویسندگی و ساخت این سریال (Kubo and the Two Strings) را به عهده گرفته است. آقای Peter Ramsey (کارگردان Spider-Man Into the Spider-Verse) مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی را در کنار او دارد. آقایان Shawn Levy و Josh Barry (عضو شرکت ۲۱ Laps Entertainment/سازندگان Stranger Things) نیز به آقای Ramsey، در تهیه‌کنندگی اجرایی، کمک خواهند کرد. لیست تهیه‌کنندگان اجرایی با حضور Brandon Oldenburg (از استودیوی Flight School Studio) و Lampton Enochs ادامه دارد.

خانوم Emily Morris هم دستار تهیه‌کننده‌ی اجرایی خواهد بود. ILM (مسئولین CGI سریال The Mandalorian) نیز مسئولیت طراحی و ساخت شخصیت‌های CGI را برای این سریال ۴ اپیزودی دارد. سریالی که ترکیب Live-Action (سینمایی) و انیمیشن است. هر اپیزود تقریباً ۴۵ دقیقه خواهد بود و تهیه‌ی این سریال نیز در Vancouver جریان دارد.

قراردادی طلایی برای شبکه‌ی Netflix

شبکه‌ی Netflix به تازگی ادامه‌ی قرارداد و همکاری چندساله‌ی خود با Levy و بنر ۲۱ Laps را اعلام کرد. این قرارداد شامل سریال‌های بی‌شمار (و در دست ساخت) می‌شود. در ادامه‌ی این قرارداد، بیش از ۱۵ فیلم و سریال در دست تهیه وجود دارند. با دانستن اطلاعات کلی قرارداد Netflix/Laps 21، ما می‌توانیم منتظر انتشار فصل ۴ سریال Stranger Things باشیم (احتمالاً ماه اکتبر). اگرچه جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه‌ی Lost Ollie روی شبکه‌ی Netflix منتشر نشده، می‌دانیم که سریال فانتزی جدید این شبکه، یعنی Shadow and Bone، در تاریخ ۲۳ آوریل منتشر خواهد شد (موج بعد موج از محتوای جدید).

منتظر سریال‌های بیشتر و ماجراجویی‌های متنوع باشید. ما نیز تمامی اطلاعات جدید مربوط به Lost Ollie را پوشش خواهیم داد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.