استیون اسپیلبرگ فیلمی برگرفته از دوران کودکی خود خواهد ساخت

10 March 2021 - 07:47

استیون اسپیلبرگ؛ کارگردان مطرح و برنده اسکار، قصد دارد یک فیلم سینمایی براساس دوران کودکی خود بسازد و می‌خواهد از میشل ویلیامز در نقش مادر خود استفاده کند.

اسپیلبرگ فیلم‌نامه این فیلم را با کمک همکاری قدیمی خود، تونی کوشنر (Tony Kushner) نوشته است و قصد دارد خود آن را کارگردانی کند. این فیلم برگرفته از دوران کودکی این هنرمند مطرح است.

طبق گفته برخی منابع، استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) قصد دارد از میشل ویلیامز (Michelle Williams) به عنوان بازیگر نقش مادر خود استفاده کند و در حال گرفتن تست بازیگری از بازیگران کم سن و سال برای سایر نقش‌های این فیلم است.

این فیلم که هنوز نام آن مشخص نشده است، به رابطه استیون اسپیلبرگ با والدینش خواهد پرداخت. گرچه داستان دقیق فیلم هنوز مشخص نشده است اما گفته می‌شود قرار است در چند بازه زمانی مختلف روایت شود و علاوه بر دوران کودکی اسپیلبرگ، به دوران نوجوانی وی در شهر فینیکس نیز خواهد پرداخت.

علاوه بر ویلیامز، اسپیلبرگ به دنبال چند بازیگر کم و سن سال است که دو نفر از آنها در نقش اصلی (۲ بازه زمانی مختلف) بازی خواهند کرد. همچنین چندین بازیگر نیز به عنوان دوستان شخصیت اسپیلبرگ استخدام خواهند شد چراکه رابطه وی با دوستانش نیز در این فیلم نمایش داده خواهد شد.

طبق گفته منابع نزدیک به این پروژه، نام شخصیتی که براساس استیون اسپیلبرگ نوشته شده است، استیون نخواهد بود. همچنین فیلم‌برداری این فیلم قرار است از ۴ ماه دیگر آغاز شود و این فیلم در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

اسپیلبرگ در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی در شهر فینیکس زندگی می‌کرد. وی بارها درباره مشکلاتش با یهودستیزی در آن دوران صحبت کرده است. اسپیلبرگ در دوران کودکی در خانه خود فیلم می‌ساخت و بعدها نیز با دوربین پدرش، شروع به ساخت فیلم و شرکت در جشنواره‌های سینمایی کرده بود.

والدین اسپیلبرگ در حالی که وی ۲۰ ساله بود، از یکدیگر جدا شدند. استیون به زندگی در کنار پدرش ادامه داد گرچه گفته است که با وی رابطه پرتنشی داشته است. اسپیلبرگ همچنین گفته است که با وجود جدایی از مادرش، رابطه بسیار خوبی با وی داشته است.

لازم به ذکر است که کوشنر تاکنون فیلم‌نامه دو فیلم مونیخ (Munich) و لینکلن (Lincoln) را برای اسپیلبرگ نوشته است. همچنین فیلم داستان وست ساید (West Side Story) که آخرین ساخته اسپیلبرگ می‌باشد و در مرحله پس از تولید است نیز، نوشته کوشنر است.

منبع: هالیوودریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.