از فیلم جدید Evil Dead Rise رونمایی شد

10 March 2021 - 11:00

تعداد کمی از فرانچایزها به اندازه فرانچایز Evil Dead ترسناک هستند. این فرانچایز که ترکیبی از طنز، خون، خشونت است به قدری شاهکار بوده است که سام رائیمی (Sam Raimi) کارگردان فیلم را به یک نابغه تمام عیار و بروس کمپبل (Bruce Campbell) را به خاطر ایفای نقش ویلیامز به یک ستاره سینما تبدیل کرد.

کمپبل در مصاحبه با ناکس نیوز فصل بعدی این فرانچایز را با عنوان Evil Dead Rise تایید کرد. به منظور جلوگیری از خطرات کرونا، فیلمبرداری Evil Dead Rise امسال در نیوزیلند آغاز می‌شود. احتمالاً نیوزلند امن‌ترین کشور برای فیلمبرداری به دلیل کم بودن موارد ویروس کرونا است. چرا این خبر شگفت انگیز است؟ زیرا ما همیشه به دِدایت‌های بیشتری نیاز داریم. ددایت‌ها موجوداتی شبیه زامبی هستند که شیاطینی که از سوی Necronomicon فرستاده شده‌اند آن‌ها را در کنترل خود دارند.

سال گذشته صحبت‌هایی از نسخه جدید Evil Dead با اخبار تلخ و شیرین مبنی بر عدم بازگشت کمپبل به عنوان شخصیت برجسته‌اش به گوش می‌رسید. البته کمپبل در نقش تهیه کننده فیلم در این پروژه فعالیت خواهد کرد. در فیلم Evil Dead Rise نیز همانند نسخه‌های قبل شاهد مبارزه قهرمان با شر خواهیم بود. در این نسخه قهرمان فیلم زنی است که برای محافظت از خوانده‌اش درگیر شر می‌شود. کمپبل در مورد داستان فیلم چنین توضیح می‌دهد:

در این فیلم یک زن در نقش قهرمان ظاهر می‌شود که سعی می‌کند خانواده‌اش را نجات دهد. کلید اصلی Evil Dead این است که آنها فقط افراد عادی هستند که با یک شر بسیار مهارناپذیر دست و پنجه نرم می‌کنند، و از این جاست که وحشت شروع می‌شود. او فردی ماهر در این زمینه نیست و با یک همسایه معمولی درگیری نخواهد اشت بلکه موجودی بسیار خطرناک.

کمپبل همچنان فاش کرد که در این نسخه شاهد درگیری با ددایت‌ها در فضای شهری مدرن‌تر مانند درگیری در تاکسی در بین جنگل‌ها خواهیم بود. این فیلم قرار است توسط لی کرونین (Lee Cronin) نویسندگی و کارگردانی شود.

Evil Dead Rise جدیدترین نسخه از فرانچایز Evil Dead از سال ۱۹۸۱ خواهد بود. پس از ۱۹۸۱  دو دنباله در سال‌های  ۱۹۸۷ و ۱۹۹۲ از این فرانچایز منتشر شد. داستان مبارزه اش ویلیامز با شر در نمایش تلویزیونی موفقیت آمیز Ash vs Evil Dead، که از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ اجرا شد، ادامه یافت. در بین این سال‌ها یک ریبوت سینمایی با بازی جین لوی در سال ۲۰۱۳ نیز اکران شد. بنا بر اعلام سازندگان فیلم در نسخه Evil Dead Rise شاهد بهبود خشونت، خونریزی‌ها و دشمنان خواهیم بود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.