فلوریان مونتئانو به جمع بازیگران فیلم Borderlands پیوست

10 March 2021 - 13:10
فیلم Borderlands

فلوریان مونتئانو (Florian Munteanu) بازیگر نقش ویکتور دراگو در فیلم Creed II، در مراحل پایانی مذاکره جهت پیوستن به فیلم Borderlands به سر می‌برد. این فیلم اقتباسی، براساس سری بازی‌های ویدیویی بسیار محبوبی با همین نام ساخته خواهد شد و حق پخش آن نیز متعلق به کمپانی Lionsgate می‌باشد.

الی راث (Eli Roth) قرار است که وظیفه هدایت این پروژه را بر عهده داشته باشد. این کارگردان و نویسنده در کارنامه خود وظیفه هدایت فیلم‌هایی از جمله فیلم The House with a Clock in Its Walls ،The Green Inferno و Cabin Fever را بر عهده داشته است.

فلوریان مونتئانو پیش از این بوکسوری بوده که با تغییر حرفه کاری خود به بازیگر سینما تبدیل شده است. او قرار است که به جمع دیگر بازیگران انتخابی این فیلم از جمله کیت بلانشت (Cate Blanchett)،‌ کوین هارت (Kevin Hart)، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) و جک بلک (Jack Black) و آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt) اضافه شود. این پروژه قرار است که سری بازی‌های ویدیویی اول شخص و تیراندازی کمپانی‌های Gearbox Software و ۲K را به واقعیت تبدیل کند.

داستان سری بازی‌های ویدیویی Borderlands، اغلب شامل گروهی می‌باشد که جهت پیدا کردن ثروت‌های اشاره شده در افسانه‌ها و تکنولوژی‌های بیگانگان به سیاره‌های مختلف و دوردست سفر می‌کنند.

فلوریان مونتئانو قرار است که در نقش کاراکتری عضلانی و پرقدرت با نام کریگ که وظیفه حفاظت از کاراکتر تینا کوچولو را بر عهده دارد در این فیلم نقش‌آفرینی کند. نقش کاراکتر تینا کوچولو را در این فیلم آریانا گرینبلات ایفا خواهد کرد. کاراکتر تینا کوچولو در فیلم Borderlands، دختربچه‌ بی‌ثبات ۱۳ ساله‌ای است که متخصص مواد منفجره می‌باشد.

الی راث کارگردان این فیلم، در رابطه با انتخاب فلوریان مونتئانو جهت نقش‌آفرینی در این پروژه گفت:

فلوریان، لایه‌های متعددی از جمله انسانیت را به این کاراکتر (کریگ) که در ظاهر کاملاً دیوانه و به طرز بی‌رحمانه‌ای وحشی به نظر می‌رسد اضافه خواهد کرد. کاراکتر کریگ، دشوارترین نقشی بوده که وظیفه انتخاب بازیگر آن را بر عهده داشته‌ایم و فلوریان، طوری این نقش را زنده خواهد کرد و آن را در این فیلم به تصویر خواهد کشید که من تصور نمی‌کردم (به تصور کشیدن این کاراکتر بدین شکل) امکان‌پذیر باشد. او کاراکتر کریگ فوق‌العاده‌ای (در این فیلم) خواهد بود و به شکلی بسیار عالی در میان دیگر بازیگران انتخابی این فیلم جای خواهد گرفت.

از دیگر بازیگران این فیلم و نقش‌هایی که آن‌ها قرار است در این پروژه ایفا کنند می‌توان به کیت بلانشت که قرار است در این فیلم در نقش زنی با قدرت‌های ابرانسانی ظاهر شود، کوین هارت در نقش دزد افسانه‌ای با نام رولاند، لی کرتیس در نقش کاراکتر باستان‌شناس و دانشمندی با نام دکتر تانیس و در نهایت جک بلک که قرار است به عنوان صداپیشه ربات بسیار مشهور این سری از بازی‌ها با نام کلپترپ (Claptrap) در این فیلم ظاهر شود، اشاره کرد.

برنامه‌ریزی شده است که روند فیلم‌برداری فیلم Borderlands از اواسط ماه آوریل (فروردین ماه ۱۴۰۰) امسال در کشور مجارستان به صورت رسمی آغاز شود.

فیلم‌نامه نهایی این فیلم را نویسنده‌ای با نام کریگ مازن (Craig Mazin) به قلم درآورده است. فیلم Borderlands را تولیدکنندگانی با نام‌های آوی آراد (Avi Arad) و آری آراد (Ari Arad) از طریق کمپانی‌ خود با نام Arad Productions به همراه اریک فیگ (Erik Feig) از کمپانی Picturestart تولید خواهند کرد.

جیمز مایرز (James Myers) و آرون ادموندز (Aaron Edmonds) از طرف کمپانی Lionsgate و امی یو (Emmy Yu) نیز از طرف کمپانی Arad Productions بر تولید این پروژه نظارت خواهند کرد. لوسی کیتادا (Lucy Kitada) و رویس ریوز-داربی (Royce Reeves-Darby) نیز مدیریت این پروژه را برای کمپانی Picturestart بر عهده خواهند گرفت.

رندی پیچفورد (Randy Pitchford) تهیه‌کننده اجرایی سری بازی‌های ویدیویی Borderlands و بنیان‌گذار کمپانی Gearbox Entertainment به همراه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کمپانی Take-Two با نام اشتراوس زلنیک (Strauss Zelnick) جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

فلوریان مونتئانو حرفه بازیگری خود را به صورت جدی در سال ۲۰۱۸ با نقش‌آفرینی در فیلم کمپانی‌های Warner Bros و MGM با نام Creed II آغاز کرده است. او در این فیلم درام ورزشی، در نقش کاراکتری سرسخت با نام دراگو در مقابل مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan) ظاهر شده است.

سپس پس از موفقیت این فیلم، توجه‌ها به سمت این بازیگر جلب شد و در این بین، کمپانی مارول او را برای بازی در نقش کاراکتری با نام مشت تیغی (Razor Fist) در فیلم ابرقهرمانی خود با عنوان Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings انتخاب کرد. فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار است که در تاریخ ۹ ژوئیه سال جاری (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود. علاوه بر این پروژه، او در فیلم دیگری با عنوان Violence of Action نیز برای کمپانی Thunder Road Films نقش‌آفرینی کرده که این فیلم قرار است در زمانی در آینده به نمایش گذاشته شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.