انتشار اولین تصویر از لیدی گاگا و آدام درایور در فیلم گوچی

10 March 2021 - 13:35

لیدی گاگا، اولین تصویر را از خود و آدام درایور در فیلم جدید خاندان گوچی به کارگردانی ریدلی اسکات، منتشر کرد.

لیدی گاگا (Lady Gaga) از طریق صفحه توییتر خود، اولین تصویر را از پشت صحنه فیلم مورد انتظار خاندان گوچی (House of Gucci) منتشر کرد. در این عکس منتشر شده، گاگا در کنار آدام درایور (Adam Driver)، دیگر بازیگر این فیلم دیده می‌شود.

گاگا این عکس را با عنوان ایتالیایی آقا و خانم و گوچی (Signore e Signora Gucci) منتشر کرده است. این فیلم که جدیدترین ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) می‌باشد، در حال حاضر در حال فیلم‌برداری در کشور ایتالیا می‌باشد و قرار است در اواخر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

خاندان گوچی براساس رمانی با نام خاندان گوچی: داستانی شورانگیز از قتل، جنون، شکوه و طمع (The House of Gucci: A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed) نوشته شده توسط سارا گی فوردن (Sara Gay Forden) ساخته خواهد شد.

این فیلم داستان اتفاقات پس از به قتل رسیدن مائوریزیو گوچی (Maurizio Gucci)، طراح مطرح ایتالیایی توسط همسرش پاتریزیا رجیانی (Patrizia Reggiani) را روایت می‌کند. گاگا در نقش رجیانی و درایور در نقش مائوریزیو بازی کرده‌اند.

از دیگر بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به آل پاچینو (Al Pacino) که در نقش آلدو گوچی (Aldo Gucci) بازی می‌کند و جرمی آیرونز (Jeremy Irons) که در نقش رودولفو گوچی (Rodolfo Gucci) به ایفای نقش پرداخته است، اشاره کرد.

رجیانی در سال ۱۹۹۸ محاکمه و به علت قتل عمد همسر مطرح خود، به تحمل ۲۹ سال زندان محکوم شد. این محاکمه توجهات زیادی را به خود جلب کرد و مطبوعات ایتالیا لقب بیوه سیاه را به رجیانی نسبت دادند.

لیدی گاگا و آدام درایور در فیلم گوچی. برای دیدن تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید!

منبع: توییتر لیدی گاگا

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.