درک سسیل در فیلم First Lady دوباره به کاخ سفید باز می گردد

11 March 2021 - 12:22

درک سسیل پس از بازی در نقش ست گریسون در فیلم House of Cards این بار در نقش دونالد رامسفلد در فیلم First Lady دوباره به کاخ سفید باز می‌گردد.

مجموعه First Lady به تغییر چارچوب رهبری آمریکا از نظر زنان حاضر در کاخ سفید می‌پردازد. فصل اول این فیلم زندگی شخصی و سیاسی سه نفر از زنان منحصر به فرد و الهام بخش را به نمایش می‌گذارد که در نقش بانوی اول باعث افتخار کشورشان (ایالات متحده) شدند. این سه نفر عبارت‌اند از النور روزولت، بتی فورد و میشل اوباما که نقش آن‌ها را به ترتیب جیلین اندرسون (Gillian Anderson) برنده جایزه امی، میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) برنده گلدن گلوب و وایولا دیویس (Viola Davis) برنده اسکار بازی خواهند کرد.

در این سریال درک سسیل (Derek Cecil) در نقش جوانی‌های رامسفیلد که وزیر دفاع کابینه جرالد فورد بود بازی خواهد کرد. آرون اکهارت نیز در نقش جرالد فورد ایفای نقش می‌کند. در همین حال، داکوتا فانینگ نقش سوزان الیزابت فورد، تنها دختر فورد را بازی خواهد کرد.

در فیلم First Lady نقش باراک اوباما بر عهده او. تی. فاگبنلی (O-T Fagbenle) خواهد بود و همچنین لکسی آندروود نقش مالیا اوباما را بازی خواهد کرد. از بازیگران مهمان مهم دیگر می‌توان به جودی گریر در نقش رازدار معتمد رییس دفتر اجتماعی بتی فورد یعنی نانسی هوو اشاره کرد. همچنین جیم لاوسون در نقش جوانی‌های میشل اوباما؛ کریستین فروزت در نقش جوانی‌های بتی فورد و ریس ویکفیلد در نقش دیک چنی نیز ایفای نقش می‌کنند.

Showtime و Lionsgate Television این فیلم را تولید می‌کنند. در این فیلم سوزان بییر (Susanne Bier) به همراه آرون کولی و همچنین کتی شولمن و برد کاپلان به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی فعالیت می‌کنند.

سسیل بازیگر تئاتر ماهری است که در برنامه‌های تلویزیونی مانند The Beat ،Pasadena و Push Nevada به شهرت رسید. او به خاطر بازی در مجموعه House of Cards دوبار نامزد جایزه SAG شد. از جمله فعالیت‌های برجسته وی می‌توان به فیلم ترسناک The Three Days به کارگردانی پاول هاگیس، فیلم کمدی Friends with Kids به کارگردانی جنیفر وستفلدت و فیلم جان لیثگو-بلیث دانر با عنوان The Tomorrow Man اشاره کرد که اولین بار در سال ۲۰۱۹ در Sundance اکران شد.

منبع: collider

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.