سونی قصد فروش بخش سینما و تلوزیون خود را دارد

22 January 2017 - 23:30

سال ۲۰۱۶ برای تعداد زیادی از مردم سال سختی بود، ولی برای کمپانی سونی این سال بسیار بد بود. تنها فیلم‌های پرفروش این کمپانی The Angry Birds «پرندگان خشمگین» با فروش جهانی ۳۵۰ میلیون دلار و The Mermaid «پری دریایی» با فروش جهانی ۵۵۴ میلون دلار بود. فیلم‌های Ghostbusters و The Magnificent Seven «هفت باشکوه» در فروش ناموفق عمل کردند، در این میان فیلم Passengers «مسافران» هم عملکرد مطلوبی نداشت. از طرف دیگر فیلم‌های کوچکتر مثل The Shallows و Sausage Party توانستند سوددهی داشته باشند، ولی این موضوع نتوانست تغییری در شرایط بد کمپانی سونی در بخش مربوطه داشته باشد. در این چند سال اخیر نیز گذشته سونی روندی افولی داشته و یکی از آخرین امیدهای این کمپانی پروژه‍‌ی مشترک آن‌ها با مارول، یعنی spider-man homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مدیرعامل بخش سرگرمی سونی، مایکل لینتون (Michael Lynton)، به تازگی اعلام کرده است که در آخر این ماه کمپانی سونی را ترک می‌کند، ولی مدیر عامل کل کمپانی سونی هنوز جانشینی برای او مشخص نکرده است. نیویورک پست (New York Post) فکر می‌کند که دلیل این موضوع را می‌داند، ولی متاسفانه این موضوع ناراحت کننده است. بر اساس گزارش یک منبع داخلی، سونی قصد دارد بخش تلوزیون و سینمای خود را به فروش برساند و در حال حاضر در حال مذاکره برای اتمام این کار است. البته سونی هیچگونه قصدی برای فروش بخش موسیقی خود ندارد که خیلی برای سود به همراه دارد. این خبر تا به الآن توسط سونی تایید نشده است، ولی این منبع دلیل این کار را هم اعلام کرده است.

آن‌ها می‌خواهند ببینند که فیلم The Emoji Movie چگونه عمل خواهد کرد؛ چون فکر می‌کنند که فرانچایزی در اختیار دارند که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا از این شرایط خارج شوند.

فیلم The Emoji Movie در اگوست امسال اکران خواهد شد، احتمال شکست خوردن فیلم وجود دارد، ولی از آنجایی که ساختن انیمیشن‌ها بودجه‌ی بالایی نیاز ندارد، فیلم می‌تواند به راحتی به سوددهی برسد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم این اتفاق نیافته. بخش سینمایى سونى فیلمهاى خلاق و نامتعارفى تولید مى کنه که به خاطر بودجه بالا به مشکل مى خورن وگرنه تجربه هاى کمیابى هستن که این روزها کسى انجام نمى ده. اکثر فیلمهاى متفاوت یا فوق العاده کم هزینه ان یا خیلى گمنام. این وسط تنها سونى هست که ریسک هاى خوبى مى کنه.