انی مورفی به فصل دوم سریال Russian Doll پیوست

11 March 2021 - 12:50
سریال Russian Doll

انی مورفی به جمع بازیگران فصل دوم سریال شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان «عروسک روسی» اضافه شده است.

این بازیگر در کارنامه خود وظیفه نقش‌آفرینی در سیت‌کام کانادایی Schitt’s Creek را بر عهده داشته است. اوایل این هفته بود که وب‌سایت TVLine گزارش داد که انی مورفی (Annie Murphy) قرار است به جمع بازیگران فصل دوم سریال تحسین شده شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان Russian Doll و با نقش‌آفرینی ناتاشا لیون (Natasha Lyonne) ملحق شود. این سریال از فیلم سال ۱۹۹۳ بیل مری (Bill Murray) با عنوان Groundhog Day الهام گرفته است و داستان آن در حلقه مرگی که کاراکتر اصلی گرفتار آن شده جریان دارد.

تا به این لحظه، هیچ‌گونه اطلاعاتی از نقشی که انی مورفی قرار است در فصل دوم این سریال ایفا کند منتشر نشده است.

این بازیگر زن برنده جایزه امی، پس از به اتمام رساندن نقش خود در سیت‌کام کانادایی Schitt’s Creek به جمع بازیگران فصل دوم سریال Russian Doll اضافه شده و علی‌رغم استعداد انی مورفی در به تصویر کشیدن نقش‌های کمدی، مشخص نیست که او قرار است چگونه نقشی را در این سریال ایفا کند ولی با این حال انتخاب او به عنوان یکی از بازیگران جدید فصل دوم سریال Russian Doll، هم برای این بازیگر و هم برای لحن این سریال بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

مرگ، عشق و دوستی، موضوعاتی می‌باشند که داستان این سریال حول آن‌ها جریان دارد و تماشای انی مورفی در جهان این سریال و درگیر شدن او با این موضوعات بسیار جالب و تماشایی خواهد بود.

سریال Russian Doll شبکه اینترنتی نتفلیکس، نگاهی مبتکرانه و هیجان‌انگیز به ژانر حلقه زمانی (این ژانر طرحی خیالی در داستان‌ها است که در آن بازه‌ای خاص از زمان به صورت متداول تکرار و تجربه می‌شود که اغلب هدف شخصیت داستان شکستن این چرخه است) می‌باشد.

این سریال توسط لسلی هلند (Leslye Headland)،‌ ایمی پولر (Amy Poehler) و ناتاشا لیون برای شبکه اینترنتی نتفلیکس خلق شده است. داستان فصل اول این سریال، بر روی کاراکتر نادیا (با نقش‌آفرینی ناتاشا لیون) که در شهر نیویورک زندگی کرده تمرکز داشته که جشن تولدش مدام تکرار می‌شود و بدین ترتیب حلقه زمانی در این روز برای او به وجود می‌آید. هر حلقه جدید با مرگ او به شکل‌های متفاوت در پایان هر شب (در روز تولدش) آغاز شده و علی‌رغم تمام تلاشش برای زنده ماندن در این روز، او همچنان به نقطه آغاز هر حلقه بازگشته است.

سپس او موفق می‌شود که شخصی با شرایط مشابه خود (گرفتار شدن در حلقه زمانی) با نام الن و با نقش‌آفرینی چارلی بارنت (Charlie Barnett) را پیدا کند. اکنون این دو کاراکتر باید با همکاری یکدیگر راهی را برای زنده ماندن در این شب پیدا کنند تا بتوانند از این حلقه زمانی که گرفتار آن شده‌اند رهایی پیدا کنند.

فصل دوم سریال Russian Doll به‌زودی قرار است که وارد مرحله تولید شود و درست است که تا به حال اطلاعات و جزئیات خاصی از این فصل منتشر نشده ولی با این حال هنوز هم سؤالات بی‌پاسخ بسیاری از فصل اول این سریال باقی مانده است که امیدواریم فصل دوم این سریال بتواند به برخی از آن‌ها پاسخ دهد.

اضافه شدن بازیگری مانند انی مورفی به جمع بازیگران حاضر در فصل دوم سریال Russian Doll بسیار جالب و هیجان‌انگیز ‌می‌باشد چرا که علی‌رغم این‌که این سریال درباره زنی است که مدام جان خود را از دست می‌دهد ولی در نهایت این پروژه به نوعی سریالی کمدی محسوب می‌شود. استعداد انی مورفی در به تصویر کشیدن نقش‌های کمدی و ادغام او با نحوه نقش‌آفرینی کنایه‌آمیز ناتاشا لیون در این سریال، ترکیب بسیار جالب و لذت‌بخشی را در فصل دوم آن به وجود خواهد آورد.

احتمالاً فصل دوم سریال Russian Doll، علی‌رغم موارد جدیدی که به آن اضافه خواهد شد، همچنان درباره ماجراجویی در جهانی خواهد بود که نادیا و الن خود را گرفتار حلقه زمانی در آن پیدا کرده‌اند و اگر صادقانه بخواهیم بگوییم، همچنان رویه کلی داستان این سریال برای بینندگان جالب و جذاب خواهد بود.

سریال Russian Doll سریالی جدید در ژانر حلقه زمانی و نگاهی تازه به ژانری بوده است که ما به دفعات مختلف و پشت سر هم در دیگر فیلم‌ها و سریال‌ها مشاهده کرده‌ایم که حتی برخی از آن‌ها نیز به مانند کاراکتر شلخته‌ و بی‌نظم این سریال ظاهر شده‌اند. هر مورد جدیدی که با پیوستن انی مورفی به جمع بازیگران فصل دوم، به سریال Russian Doll اضافه شود قطعاً برای طرفداران جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

در حال حاضر فصل اول سریال Russian Doll را می‌توان در شبکه اینترنتی نتفلیکس تماشا کرد. علاوه بر این، تمامی شش فصل به نمایش درآمده از سیت‌کام Schitt’s Creek نیز در این شبکه، در دسترس مشترکان قرار دارد.

علاوه بر سریال Russian Doll، انی مورفی قرار است که در سیت‌کام دیگری با عنوان Kevin Can F Himself نیز نقش‌آفرینی کند. این سیت‌کام قرار است که در فصل تابستان سال جاری در شبکه AMC به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.