پدرخوانده ی فیلم های ابرقهرمانی به MCU می آید!

12 March 2021 - 00:09
پدرخوانده ی فیلم های ابرقهرمانی به MCU می آید!

جهان MCU تغییرات زیادی را به همراه داشت. ژورنالیست بودن در صنعت‌ سرگرمی سختی‌های خاص خود را دارد. زمانی که شما با یکی از ستاره‌های جهان MCU مصاحبه می‌کنید، هدف اصلی شما پرسیدن سوال در مورد پروژه‌های آینده‌ی MCU است.

دشواری‌های مصاحبه با ستارگان MCU

نکته‌ی منفی این مصاحبه‌ها، حد و مرز رازداری شرکت MARVEL و Disney می‌باشد. این بازیگران تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند اطلاعات مربوط به پروژه‌های MCU را فاش کنند (مگر اینکه اسم بازیگر مذکور تام هالند باشد). پس چه کار می‌توان کرد؟ برای مثال: آقای استیو وینتراب (Steve Weintraub)، از سایت Collider، طی مصاحبه‌ی خود با بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) درباره‌ی فیلم در دست ساخت او (در سبک Spy Thriller) تحت عنوان The Courier سوالی بی‌ربط پرسید.

آیا می‌توان از شما در مورد MARVEL سوال کرد؟ مخصوصاً در مورد ادامه‌ی موردانتظار Doctor Strange به نام Doctor Strange in the Multiverse of Madness. پاسخ آقای کامبربچ رک و رو راست و در آن واحد، رمزآلود و کمی شوخ‌طبعانه بود. ایشان در جواب این سوال، پاسخ داد که:

خب، هر دوی ما می‌دونیم که ته این صحبت‌ها یه بن‌بست بزرگه ولی آره، چرا که نه، هرچقدر می‌خوای وقتت رو با سوال پرسیدن راجع به MARVEL حروم کن.

History of MCU Should Include Sam Raimi

فیلم Iron Man و جهان MCU در کل، بدون ساخته شدن سه‌گانه‌ی Spider-Man هرگز رخ نمی‌داد. ریمی قبل از به وجود آمدن MCU، سبک ابرقهرمانی را محبوب و معروف کرد.

سم ریمی: قهرمان در قالب یک کارگردان

در نهایت، کامبربچ راجع به تجربه‌ی خود در حین ساخت Doctor Strange 2 صحبت کرد. ظاهراً این عنوان فیلم‌برداری خود را پیش از کریسمس شروع کرد. آقای کامبربچ از کارگردان بزرگ سینما، سم ریمی تعریف و تمجید کرد. البته شایان ذکر است که این فیلم تجربه‌ی اول آقای ریمی در جهان MCU می‌باشد. با این وجود، این سم ریمی بود که جهان فیلم‌های ابرقهرمانی را (با سه‌گانه‌ی Spider-Man) به دورانی جدید آورد. سم ریمی را می‌توان، تا حدودی، معمار پایه و اساس جهان سینمایی فیلم‌های ابرقهرمانی دانست.

در کنار افتخارات نام‌برده، آقای ریمی یکی از بزرگ‌ترین اسامی در فیلم‌سازی ژانر ترسناک می‌باشد. ستاره‌ی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness درباره‌ی کارگردان پروژه این‌گونه گفت که:

سم خارق‌العاده‌ست. اون با ما حداکثر همکاری رو داشت. خدای من، اون حقیقتاً اندوخته‌های یک افسانه رو داره. اون یه نیروی خارق‌العاده‌ست (مخصوصاً تو این ژانر). خیلی هم سر به زیره، خیلی مهربونه، خیلی احترام می‌گذاره و خیلی هم محترمه. تو دلت می‌خواد که بهش کمک کنی. وقتی هم که خو‌شحال باشه و لبخند بزنه، می‌دونی که کارت رو درست انجام دادی. اون خوب بلده ازت نتیجه بگیره و کار رو راه بندازه. یک پروسه‌ی خیلی خیلی قدرتمنده. داستان‌های Origin ما و فیلم‌های فوق‌العاده موفق Avengers برای ما خیلی هیجان‌انگیز و جذاب بودن. تو همه‌ی تلاشت رو می‌کنی تا به بهترین نتیجه برسی و از اون چیزی که داری حداکثر استفاده رو ببری. دفعه‌ی دوم یه خورده قضیه فرق می‌کنه. پیش خودت می‌گی: “اوکی، حالا چیکار می‌خوای بکنی؟ چجوری حلش می‌کنی؟” به خاطر همین احساسات، خلاقیت بهت حاکم می‌شه. بعضی وقتا تا حدی باورنکردنی.

Sam Raimi Will Finally Come Back

آقای ریمی بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و درخواست طرفداران به MCU می‌آید. حضور او، بدون شک، برای MCU موفقیت‌آمیز خواهد بود. همه‌ی ما بی‌صبرانه منتظر اثر جدید آقای سم ریمی هستیم.

پدرخوانده به MCU می‌آید

قبل از هرچیز، از خبر خلاق و مهربان و مشارکتی بودن پروژه‌ی Doctor Strange 2 و کارگردان او خوشحال هستیم. آقای ریمی حقیقتاً فیلم‌ساز بااستعدادی‌ست. دوماً، تصور آقای ریمی در حالی که به بازیگران خود آزادی ایفای نقش در صحنه‌ی گران و ارزشمند ادامه‌ی ابرقهرمانی دکتر ما را می‌دهد، بسیار دلنشین و تا حدودی جالب است (مخصوصاً وقتی کامبربچ او را ترسناک خطاب می‌کند). طرفداران MARVEL با عرضه‌ی فیلم Doctor Strange 2 شاهد بازگشت پدرخوانده‌ی به سبک ابرقهرمانی خواهند بود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.