هولو فیلم مادر/اندروید با بازی کلویی گریس مورتز را پخش می کند

11 March 2021 - 20:47

سرویس استریم هولو، حق انتشار فیلم علمی-تخیلی مادر/اندروید با بازی کلویی گریس مورتز را گرفته است و امسال آن را پخش خواهد کرد.

فیلم مادر/اندروید (Mother/Android) را متسون تاملین (Mattson Tomlin) کارگردانی کرده است که این فیلم نخستین تجربه کارگردانی وی می‌باشد. در این فیلم که هم اکنون در مرحله پس از تولید به سر می‌برد، علاوه برا کلویی گریس مورتز (Chloë Grace Moretz)، آلجی اسمیت (Algee Smith) و رائول کاستیلو (Raúl Castillo‎) نیز حضور دارند و در آن بازی کرده‌اند.

این فیلم داستان زنی باردار (با بازی مورتز) را روایت می‌کند که در دورانی که انسان‌ها در حال جنگ با هوش مصنوعی و اندرویدها هستند، برای نجات جان فرزندش، باید با کمک دوستش؛ سم (با بازی اسمیت)، از سرزمینی عبور کند که تحت کنترل اندرویدها می‌باشد.

در حالی این فیلم شباهت داستانی بسیار زیادی به فیلم ترمیناتور (Terminator) دارد که تاملین در حال تهیه یک انیمه براساس فیلم ترمیناتور برای شبکه استریم نتفلیکس (Netflix) نیز می‌باشد!

تاملین درباره گرفتن حق انتشار فیلم خود توسط شبکه استریم هولو (Hulu) گفت:

این فیلم محصول عشق است و بسیار خوشحال هستم که در این دوران عجیب، پخش آن توسط افرادی انجام خواهد شد که به آن اهمیت می‌دهند. واقعا احساس خوش شانسی می‌کنم که هولو در ادامه سال، این فیلم را برای بینندگان به نمایش درخواهد آورد.

مت ریوز (Matt Reeves) که تهیه‌کننده این فیلم می باشد نیز درباره آن گفت:

نخستین تجربه کارگردانی تاملین، یک فیلم علمی-تخیلی زیبا و بسیار شخصی برای وی می‌باشد که کلویی مورتز یک بازی قدرتمند و پر از احساس را در آن انجام داده است. از اینکه هولو این فیلم را برای بینندگان پخش خواهد کرد، بسیار خوشحال هستم.

لازم به ذکر است که این نخستین همکاری ریوز و تاملین نمی‌باشد. تاملین پیش از این وظیفه نویسندگی فیلم بتمن (The Batman) به کارگردانی مت ریوز را بر عهده داشته است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.