سریال Duster با حضور جاش هالووی ساخته خواهد شد

11 March 2021 - 23:54

جاش هالووی (Josh Holloway)  و جی جی آبرامز (J.J Abrams) بار دیگر در ساخت یک سریال با هم همکاری خواهند کرد. هالووی برای بازی در سریال Duster محصول HBO Max قرارداد امضا کرده است.

داستان این سریال که در دهه ۱۹۷۰ جریان دارد، به زندگی یک راننده‌ی دار و دسته خلافکاران می‌پردازد. اطلاعات زیادی درباره‌ی این نقش مطرح نشده اما از جزئیات مبهم آن، به نظر می‌رسد شبیه به شخصیتی است که هالووی سال‌ها در سریال LOST بازی کرد. هالووی به عنوان شخصیت محبوب سویر در سریال Lost حضور داشت و به مدت شش فصل در این سریال بازی کرد.

پس از سریال Lost در سال ۲۰۱۰، هالووی برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی دیگری مانند درام Intelligence از شبکه‌ی CBS و درام علمی تخیلی Colony حضور داشت که کارلتون کیوز (Carlton Cuse)، یکی دیگر از مجریان پروژه‌ی LOST، رهبری آن را برعهده داشت. آخرین نقش او در سریال Yellowm شبکه پارامونت بود، جایی که او در نقش آنتاگونیست این سریال یعنی Roarke Morris بازی می‌کرد. اگر شخصیت هالووی در سریال Duster چیزی شبیه به نقش‌های گذشته‌ی او باشد، با خیال راحت می‌توانیم بگوییم این سریال اثری است که منتظر آن هستیم.

منبع: کولایدر

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.