آغاز فیلم‌برداری دو عنوان جدید انتقام‌جویان

23 January 2017 - 09:00

استودیو مارول بار سنگینی از محتوای ابرقهرمانی هالیوود را به ‌دوش می‌کشد. این کمپانی اولین‌بار با انتشار فیلم Avengers « انتقام‌جویان» در سال ۲۰۱۲ با ایده‌ی ادغام ابر‌قهرمانان عناوین مختلف و جمع‌آوری آنها در یک فیلم به نقطه‌ی عطف خود رسید. حال پس از پنج سال، مارول دوباره به صدر‌نشینی فکر می‌کند. انتشار Captain America: Civil War « کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در سال ۲۰۱۶ تلاش موفقی برای امتحان کردن ایده‌ی گرد‌آوری ابر‌قهرمانان و تلنگری بر دنیای سینمایی ژانر ابر‌قهرمانی بود. اما اینبار این کمپانی با استفاده‌ از ترفند مشابه‌، انتشار دو عنوان Avengers:Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت» و Avengers 4 را رسما تایید کرده‌است. همچنین خبر‌هایی از نسخه‌ی Untitled Avengers و انتشار آن در ۲۰۱۹ به‌گوش می‌رسد. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

ظاهرا حضور تمامی ابر‌قهرمانان تحت پوشش مارول در فیلم‌های پیش‌رو در چند‌ سال آینده تایید شده‌است. حضور  Nebula «نبولا» و مرد عنکبوتی در فیلم‌های پیش‌رو به‌ تازگی تایید ‌شده‌است. همچنین Peter Dinklage « پیتر دینکلیج» به تیم بازیگری Avengers پیوسته است و احتمالا وی را در تقش The Troll خواهیم‌دید. طبق برنامه‌ریزی تولید، مارول فیلم‌برداری دو عنوان جدیدش را از همین ماه‌ آغاز خواهد‌کرد. جری وینتراب (تهیه‌کننده عنوان انتقام‌جویان)  از وبسایت کولیدر “Collider” در توییتر خود اعلام‌کرد مارول همین دوشنبه در ۲۳ دسامبر فعالیتش را برای ساخت عنوان انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت آغاز خواهد‌کرد، همچنین جری وینتراب امسال در جشنواره فیلم ساندنس همراه‌ با اشخاص دیگر از کمپانی از‌جمله Dave Bautista  (بازیگر درکس نابودگر) حاضرشدند.

علیرغم انتشار خبر‌ها مبنی ‌بر شروع فعالیت، مکان فیلم‌برداری هنوز نامعلوم‌ است. با این حال خبر فیلم‌برداری عنوان Black Panther «پلنگ سیاه» در آتلانتا تایید‌شد. از طرفی شایع‌شده برادران Joe and Anthony Russo، کارگردانان انتقام‌جویان برای فیلم‌برداری نسخه‌ سوم و چهارم این عنوان به اسکاتلند سفر‌خواهند‌کرد. به هر‌حال امید‌ می‌رود با شروع رسمی فعالیت‌های کمپانی مارول لیست کامل بازیگران هر نسخه‌ منتشر‌شود.تاریخ انتشار رسمی عنوان انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت در چهارم ماه می ۲۰۱۸ تایید‌شده است.

منبع‌: Screenrant.com

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.