شروع فیلم‌برداری فصل ششم سریال Better Call Saul

12 March 2021 - 11:20

فیلم‌برداری فصل جدید سریال Better Call Saul که ادامه‌دهنده ماجراهای جیمی مک گیل/ ساول گودمن است سرانجام به طور رسمی آغاز شد.

پیتر گولد (Peter Gould) یکی از خالقان و شورانر این فیلم عکسی را در توییتر به اشتراک گذاشته است که به فصل ششم این سریال اشاره دارد. این عکس نشان می‌دهد که کارگردانی فیلم بر عهده مایکل موریس (Michael Morris) خواهد بود. موریس در سه فصل Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) از جمله Wexler v. Goodman نیز کارگردان بوده است. در سکانس پایانی نسخه Wexler v. Goodman کیم (Rhea Seehorn) به جیمی (Odenkirk) گفت که باهم ازدواج کنند. مارشال آدامز (Marshall Adams) فیلم‌برداری این اثر را بر عهده دارد. وی همچنین به عنوان فیلم‌بردار در فیلم ال کامینو: بریکینگ بد نیز حضور داشت.

Better Call Saul

باب اودن کرک (Bob Odenkirk) قبلاً تایید کرده بود که در انتهای ماه فوریه برای فصل ششم سریال Better Call Saul به نیومکزیکو پرواز می‌کند. با پایان یافتن این نمایش بعد از فصل ۶، سوال بسیاری از طرفداران این است که آیا برایان کرانستون (Bryan Cranston) در این فصل ایفای نقش خواهد کرد. سال گذشته کرانستون در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اگر برای فصل جدید Better Call Saul دعوت به همکاری شود قطعا قبول می‌کند.

هنوز تاریخ دقیق رسمی اکران فصل ۶ سریال Better Call Saul اعلام نشده است، اما می‌دانیم که فصل جدید شامل ۱۳ قسمت خواهد بود و پایانی بر حماسه‌ای خواهد بود که با بریکینگ بد از سال ۲۰۰۸ آغاز شد. شما می‌توانید عکس منتشر شده را در زیر مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.