تریلر فصل سوم سریال Jurassic World: Camp Cretaceous منتشر شد

12 March 2021 - 13:42
سریال Jurassic World: Camp Cretaceous

تریلر و تاریخ انتشار فصل سوم سریال انیمیشنی «دنیای ژوراسیک: کمپ کرتاسه» منتشر شد.

استودیو انیمیشن‌سازی DreamWorks Animation به‌تازگی اولین تریلر از فصل سوم این سریال را منتشر کرده است. در این تریلر منتشر شده، نه تنها از داستان و اتفاقات فصل سوم این سریال رونمایی شده بلکه تاریخ انتشار این فصل نیز در این تریلر مشخص شده است. از قرار معلوم فصل سوم سریال Jurassic World: Camp Cretaceous قرار است که در تاریخ ۲۱ ماه مه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

بسیار خوشحالیم که فصل‌های جدید سریال Jurassic World: Camp Cretaceous تقریباً با سرعت بالایی تولید شده‌اند تا طرفداران این سریال بتوانند فصل‌های جدید آن را در فواصل کوتاه‌تری مشاهده کنند. پیش از این نیز فصل اول این سریال انیمیشنی در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شده بود و موفقیت قابل توجه‌ای را نیز، از آن این شبکه اینترنتی کرده بود.

پس از موفقیت فصل اول آن، کمپانی نتفلیکس دستور ساخت فصل دوم این سریال را نیز صادر کرد و بدین ترتیب فصل دوم آن در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ (۳ بهمن ماه ۱۳۹۹) در این شبکه به نمایش گذاشته شد. این بار برخلاف فصل‌های قبلی این سریال، فصل سوم سریال انیمیشنی Jurassic World: Camp Cretaceous قرار است که شامل ۱۰ قسمت باشد که هر قسمت آن دارای مدت زمان پخش ۲۲ دقیقه‌ای خواهد بود.

علاوه بر انتشار تریلری کوتاه از فصل سوم سریال Jurassic World: Camp Cretaceous و مشخص شدن تاریخ پخش آن، کمپانی نتفلیکس پوستری را نیز از این فصل منتشر کرده که آن را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

سریال Jurassic World: Camp Cretaceous

با توجه به پوستر منتشر شده از فصل سوم این سریال، به نظر می‌رسد که خطر جدیدی در حال شکل گرفتن در جزیره ایسلا نوبلا (Isla Nublar) می‌باشد. در تریلر کوتاه به نمایش درآمده از فصل سوم این سریال انیمیشنی، می‌توان کاراکترهای بروکلین و سمی را مشاهده کرد که به این نتیجه رسیده‌اند که اتفاق جدید و خطرناکی در این جزیره رخ داده است. وظیفه صداپیشگی کاراکتر بروکلین را جنا اورتگا (Jenna Ortega) و وظیفه صداپیشگی کاراکتر سمی را نیز رینی رادریگز (Raini Rodriguez) بر عهده داشته‌اند.

این کاراکترها در تریلر به نمایش گذاشته شده از فصل سوم این سریال در کنار یکدیگر در آزمایشگاه زیرزمینی دیده می‌شوند که به نظر می‌رسد در آن محفظه آزمایشگاهی شکسته شده و موجودی از آن فرار کرده است. هر چیزی که در این محفظه بوده اکنون آزاد شده و قطعاً دردسرهای بسیاری را برای کاراکترهای بروکلین و سمی و دیگر اعضای گروه کمپ کرتاسه در فصل سوم این سریال ایجاد خواهد کرد.

تریلر کوتاه منتشر شده از فصل سوم این سریال انیمیشنی، تنها با فاصله چند ماه از زمان به نمایش گذاشته شدن فصل دوم آن در شبکه اینترنتی نتفلیکس به اشتراک گذاشته شده است. در فصل دوم سریال Jurassic World: Camp Cretaceous شاهد آن بودیم که کاراکترهای داریوش، کنجی، بن، یاز، بروکلین و سمی با خطرات و تهدید‌های مختلفی از دایناسورها گرفته تا گم کردن زن و شوهر شکارچی با نام‌های میچ و تیف که در جزیره ایسلا نوبلا سرگردان بوده‌اند روبه‌رو شده‌اند.

علاوه بر کاراکترهای بروکلین و سمی وظیفه صداپیشگی دیگر کاراکترهای این سریال را پل میکل ویلیامز (Paul-Mikél Williams) در نقش کاراکتر داریوش، رایان پاتر (Ryan Potter) در نقش کنجی، شان جیامبرونی (Sean Giambrone) در نقش بن، کوثر محمد (Kausar Mohammed) در نقش یاز بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این کاراکترها، وظیفه صداپیشگی دو کاراکتر میهمان فصل دوم این سریال نیز بر عهده بردلی ویتفورد (Bradley Whitford) در نقش کاراکتر میچ و استفانی بیتریز (Stephanie Beatriz) در نقش کاراکتر تیف بوده است.

این گروه چه چیزهایی را در فصل سوم این سریال تجربه خواهند کرد؟ آیا آن‌ها می‌توانند این خطرات جدید را مانند فصل‌های قبلی مدیریت کنند؟ به نظر می‌رسد که برای پی بردن به پاسخ این سؤالات باید تا زمان به نمایش درآمدن فصل سوم این سریال منتظر بمانیم.

تمامی ده قسمت برنامه‌ریزی شده برای فصل سوم سریال Jurassic World: Camp Cretaceous قرار است که در تاریخ ۲۱ می امسال در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

تریلر جدید منتشر شده از فصل سوم سریال انیمیشنی Jurassic World: Camp Cretaceous را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.