انتشار ۱۱ عکس جدید از فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر!

13 March 2021 - 02:45

در حالی که کمتر از ۶ روز دیگر فیلم مورد انتظار لیگ عدالت زک اسنایدر منتشر خواهد شد، شاهد انتشار ۱۱ عکس جدید از این فیلم هستیم.

کمپانی برادران وارنر در آخرین تلاش‌های خود برای موفقیت فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League)، ۱۱ عکس و تصویر جدید را از این فیلم منتشر کرده است.

این فیلم ۴ ساعته، علاوه بر سکانس‌های نسخه قبلی فیلم، دارای چندین سکانس جدید است و البته چند سکانس که از نسخه اصلی فیلم پاک شده‌اند نیز در آن وجود دارند.

همچنین در این فیلم شاهد معرفی شخصیت دارک‌ساید (Darkseid) هستیم که اسنایدر قصد داشت آن را به عنوان شخصیت منفی اصلی دنیای DC معرفی کند.

در تصاویر منتشر شده، شباهت‌های زیادی را با نسخه اصلی فیلم می‌بینم و البته نیز تفاوت‌ها کاملا مشخص هستند. از جمله شخصیت سوپرمن که برخلاف همیشه که لباس آبی و قرمز می‌پوشد، اکنون لباس مشکی بر تن دارد.

بن افلک (Ben Affleck)، هنری کویل (Henry Cavill)، گل گدوت (Gal Gadot) ، ایمی آدامز (Amy Adams)، جیسون موموآ (Jason Momoa) و جرد لتو (Jared Leto) از جمله بازیگران این فیلم هستند. فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) منتشر خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.