پروژه های Batgirl و Zatanna توسط برادران وارنر تایید شد

13 March 2021 - 08:49
Batgirl

به تازگی در نشست سرمایه‌گذاری، کمپانی برادران وارنر دو پروژه از کمیک‌های DC را به نام‌های Zatanna و Batgirl تایید کرد.

امروز در جلسه سرمایه‌گذاری AT&T، کمپانی برادران وارنر چشم‌اندازی اجمالی از برنامه خود پیرامون پروژه‌های کمیک DC که قرار است در سال‌های آتی ساخته شوند، ارائه داد. بسیاری از موارد موجود روی اطلاعیه مثل The Batman، Black Adam، Aquaman 2 و … در حال حاضر آشنا هستند، اما دو عنوان قابل توجه وجود دارد که ارزش اطلاع‌رسانی دارند. اول، فیلم Batgirl که مدت‌ها است در جریان ساخت است، بالاخره تایید شد. دوم، شایعه‌ای که پیش‌تر درباره پروژه Zatanna پخش شده بود، حالا در اطلاعیه جلوه‌ای جادویی پیدا کرد.

سفری که در طی آن Batgirl زنده می‌شود یکی از عمیق‌ترین جهش‌ها است. جاس ویدون (Joss Whedon) در جایی به پروژه پیوست، اما به معنی واقعی کلمه نتوانست ایده خوبی ارائه کند و کناره‌گیری کرد. کریستینا هادسون (Christina Hodson)، نویسنده هر دو فیلم Bumblebee و Birds of Prey، از سال ۲۰۱۸ به فیلم‌نامه پیوسته است و هیچ دلیلی برای رد این حقیقت وجود ندارد که این فیلمی از ‌هادسون است که به مرحله ساخت می‌رسد. خبرگزاری Collider در دسامبر ۲۰۱۸ با این نویسنده صحبت کرد، زمانی که او احساس هیجان خود را از رسیدن به روند انتخاب بازیگران برای نقش‌های این کتاب کمیک ابراز می‌کرد، گفت:

فیلم Batgirl عالی است؛ با تمام این کاراکترها، کاراکترهایی که من در حال ساخت آن‌ها هستم و آن‌هایی که اصلی هستند، مثل چارلی و آن‌هایی که از دیگران گرفتم و با آن‌ها بازی کردم. این کاراکتر‌ها مستقل، باهوش، باظرفیت، جالب و ظریف هستند و ظرافت واقعا اصلی‌ترین چیز است. آن‌ها یک چیز یا چیز دیگری نیستند. آن‌ها کاراکتر‌های ناقص، پیچیده، زیبا، شگفت‌انگیز، عجیب و سرهم شده و زیاد پرداخته‌شده نیستند. ما آنقدر بازیگر زن عالی که برای بازی در نقش‌ها آماده هستند داریم که نوشتن نقش برای آن‌ها جالب است.

از زاتانا به سختی در گزارش ژوئیه ۲۰۲۰ به عنوان یک پروژه احتمالی HBO Max نام برده شد؛ بنابراین هنوز هیچ صحبتی در مورد ترکیب نویسنده/کارگردان نشده است، اما به نظر می‌رسد این پروژه مجموعه‌ای تلوزیونی باشد. زاتانا که در سال ۱۹۶۴ به  نویسندگی گاردنر فاکس (Gardner Fox) و تصویرسازی مورفی اندرسون (Murphy Anderson) ساخته شده بود، یک نوازنده صحنه است که شبانه جادوگری می‌کند. این کاراکتر که اغلب به عنوان عضوی از Justice League Dark به تصویر کشیده می‌شد و به تازگی توسط جی جی ابرامز (JJ Abrams) به عنوان یک سریال به HBO Max راه یافته است، برای اولین بار لایواکشن خود را در سال ۲۰۰۸ در سریال Smallville شروع کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.