جزئیات بیشتری درمورد Resident Evil: Infinite Darkness منتشر شد

13 March 2021 - 10:42
Resident Evil

بالاخره اولین اطلاعات درباره دست اندرکاران و جزئیات داستانی Resident Evil: Infinite Darkness توسط شبکه Netflix منتشر شد. اولین‌بار خبر تولید این انیمیشن طی سال گذشته در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. طبق گزارشات دو تن از هنرمندان حاضر در این مجموعه نیک آپوستولیدس (Nick Apostolides) و استفانی پانسیلو (Stephanie Panisello) به ترتیب در نقش‌های لیان اس. کندی و کلیر ردفیلد خواهند بود. جالب است بدانید که ظاهر این دو شخصیت با الگوبرداری از نسخه ریمیک بازی Resident Evil 2 که در ۲۰۱۹ منتشر شد به نمایش در می‌آید.

داستان این سریال در سال ۲۰۰۶ اتفاق می‌افتد، زمانی که گروهی از زامبی‌ها به سمت کاخ سفید حمله‌ور می‌شوند. لیان، یک مأمور آژانس فدرال که تجربه‌ی کافی برای از بین بردن مردگان متحرک دارد رهبری گروه SWAT را بر عهده می‌گیرد تا ناحیه را پاکسازی کند، در همین حین کلیر نیز سعی می‌کند ارتباط بین حمله به کاخ سفید و هجوم زامبی‌ها در کشوری دور افتاده را بررسی کند.

با توجه به این که قبلاً در بازی Resident Evil 6 با حمله‌ی زامبی‌ها به کاخ سفید طرف بوده‌ایم، انتخاب سال ۲۰۰۶ برای این مجموعه کمی عجیب به نظر می‌آید. با این‌حال شکایت کردن کمی سخت است چرا که حداقل در مقایسه با سری فیلم‌های لایواکشن Resident Evil این داستان بیشتر با جهان بازی‌ها هم‌خوانی دارد. بسیاری از طرفداران خوشحال خواهند شد که بدانند Netflix دو برنامه مختلف برای این مجموعه در نظر دارد که یکی از آن‌ها مجموعه‌ای لایواکشن خواهد بود. علاوه بر این، Sony Pictures قصد دارد یک داستان ریشه‌ای براساس دو بازی اول منتشر کند، پس خودتان را برای تجربه‌ی ماجراهای لیان و کلیر آماده کنید.

در ادامه می‌توانید اطلاعات و پوستر منتشر شده توسط نتفلیکس در مورد این سریال انیمیشنی را مشاهده کنید:

Resident Evil

در ۲۰۰۶، یک سری دسترسی‌های غیرقانونی به فایل‌های ریاست جمهوری در شبکه‌ی کاخ سفید اتفاق افتاد. لیان کندی، مأمور آژانس فدرال به همراه گروهی برای انجام تحقیقات در مورد این حادثه به کاخ سفید اعزام شدند ولی پس از قطع ناگهانی برق، لیان و تیم SWAT مجبور می‌شوند گروهی از زامبی‌هایی که به شکلی مرموز سر از آنجا درآورده‌اند را نابود کنند. در همین حال، یکی از اعضای TerraSave به نام کلیر ردفیلد در سفرش به کشوری بیگانه که برای کمک به پناهندگان انجام شده نقاشی عجیبی که توسط یک کودک کشیده شده است پیدا می‌کند. این تصویر که ظاهراً فردی آلوده شده به ویروس جهش‌یافته را نشان می‌دهد ذهن کلیر را درگیر کرده و بررسی‌های بیشتر شروع می‌شود. صبح روز بعد کلیر خودش را به کاخ سفید می‌رساند تا درخواست ساخت تأسیسات بهداشتی در آن کشور را نزد رئیس جمهور عنوان کند. اینجا، کلیر فرصتش را پیدا می‌کند تا نقاشی را به لیان نشان دهد. به نظر لیان متوجه ارتباطی بین حمله به کاخ سفید و نقاشی کلیر می‌شود اما چیزی به او نمی‌گوید و محل را ترک می‌کند. پس از مدتی، این دو اتفاق در دو کشور دور سبب پیدایش ماجراهایی می‌شوند که تمام ملت را به لرزه در می‌آورد.

مجموعه Resident Evil: Infinite Darkness در سال ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از جشن ۲۵ سالگی سری شیطان مقیم توسط Netflix منتشر خواهد شد. همچنین مدیران این شبکه اعلام کرده‌اند در طول مراسم AnimeJapan 2021 اطلاعات بیشتری در مورد این سریال و سایر نقشه‌های خود منتشر می‌کنند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.