بازیگران جدیدی به فیلم‌ های Mission: Impossible 7 & 8 اضافه شدند

13 March 2021 - 11:51

به‌تازگی بازیگران جدیدی به قسمت‌های‌ هفتم و هشتم سری فیلم‌های «مأموریت: غیرممکن» اضافه شده‌‌اند.

از جمله این بازیگرها می‌توان به راب دلینی (Rob Delaney)، مارک گیتیس (Mark Gatiss) و کری الویس (Cary Elwes) اشاره کرد. فیلم مورد انتظار Mission: Impossible 7 در طی سال اخیر و به علت آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و مختل شدن روند تولید فیلم‌ها و سریال‌ها، با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرده است. این فیلم ادامه‌ای برای فیلم تحسین شده این فرنچایز در سال ۲۰۱۸ با عنوان Mission: Impossible – Fallout می‌باشد.

در اوایل سال ۲۰۲۰ بود که روند تولید فیلم Mission: Impossible 7 بنا به دلایلی متوقف شد و بدین ترتیب تاریخ اکران هر دو قسمت جدید این فرنچایز را با تأخیر مواجه کرد. علاوه بر آن، به علت ماهیت دو قسمتی بودن فیلم‌های Mission: Impossible 7 & 8، قرار بوده که فیلم‌برداری آن‌ها به صورت پشت سر هم انجام شود ولی اکنون شکافی در روند فیلم‌برداری قسمت‌های هفتم و هشتم فرنچایز Mission: Impossible به وجود آمده است.

فیلم Mission: Impossible 7 که هنوز عنوان آن مشخص نشده، قرار است در ماه نوامبر سال جاری (آبان ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود و قسمت هشتم این فرنچایز نیز برای پخش در سال ۲۰۲۲ یعنی یک سال پس از پخش قسمت هفتم آن، برنامه‌ریزی شده است.

علی‌رغم همه‌ این موارد، هیجان‌ها برای تماشای قسمت‌های هفتم و هشتم سری فیلم‌های Mission: Impossible بسیار بالا می‌باشد. با وجود این‌که تاکنون اطلاعات بسیار کمی از طرح داستانی این دو قسمت منتشر شده ولی با توجه به تعداد بازیگران عظیم حاضر در آن‌ها، به نظر می‌رسد که هر دوی این فیلم‌ها قرار است قسمت‌های هیجان‌انگیز و جالبی از این فرنچایز باشند.

تام کروز (Tom Cruise) همچنان در این دو قسمت در نقش اصلی نقش‌آفرینی کرده و چهره‌های آشنایی بسیاری از جمله سایمون پگ (Simon Pegg)، وینگ ریمز (Ving Rhames)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) نیز در این دو قسمت همراه او خواهند بود. از همه جالب‌تر قرار است که کاراکتری با نام کیتریج و با نقش‌آفرینی هنری چرنی (Henry Czerny)، برای اولین بار از زمان حضورش در قسمت اول این فرنچایز، در این دو قسمت حاضر شود.

در عین حال نیز، بازیگران جدید بسیاری به قسمت‌های هفتم و هشتم سری فیلم‌های Mission: Impossible اضافه خواهند شد که از جمله آن‌ها می‌توان به بازیگرانی مانند هایلی اتول (Hayley Atwell)، پام کلمنتیئف (Pom Klementieff) و اسای مورالس (Esai Morales) اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که اضافه شدن این بازیگران جدید به قسمت‌‌های جدید این فرنچایز کافی نبوده چرا که اخیراً کارگردان این فیلم با نام کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) از پنج بازیگر جدید دیگری که قرار است در قسمت‌های هفتم و هشتم این فرنچایز ظاهر شوند نیز رونمایی کرده است.

این کارگردان تصاویر سیاه و سفیدی را از بازیگران جدید اضافه شدن به این دو فیلم در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با طرفداران این فرنچایز به اشتراک گذاشته است. این بازیگران شامل راب دلینی، چارلز پرنل (Charles Parnell)، ایندیرا وارما (Indira Varma)، مارک گیتیس و کری الویس می‌باشند.

تصاویر سیاه و سفیدی که کریستوفر مک‌کوری از این بازیگران به اشتراک گذاشته است را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

با توجه به تصاویر منتشر شده، کریستوفر مک‌کوری جزئیات اندکی را نیز در رابطه با کاراکتر این بازیگرها در این دو فیلم مشخص کرده است چرا که به نظر می‌رسد همه آن‌ها جزئی از مقامات دولتی یا نظامی باشند. علاوه بر این، در آخرین تصویر به اشتراک گذاشته شده از بازیگران جدید این دو قسمت، یعنی تصویر منتشر شده از کاراکتر کری الویس، عبارتی با عنوان «به انجمن خوش آمدید» دیده می‌شود.

این عبارت نوشته شده در زیر این تصویر می‌تواند نمایانگر آن باشد که انجمن (The Community) گروه خاصی در این دو فیلم بوده و احتمال دارد که این گروه در راستای منافع کاراکتر ایتن هانت یا برخلاف منافع او عمل کنند. البته توضیح دیگری را نیز می‌توان در این رابطه مطرح کرد بدین شکل که این عبارت نوشته شده توسط کریستوفر مک‌کوری، تنها خوش‌آمد گویی به بازیگران جدید این فیلم‌ها و وارد شدنشان به دنیای فرنچایز Mission: Impossible بوده است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گروه The Community در داستان این دو فیلم نقش خواهند داشت یا خیر. این گروه تنها یکی از رمز و راز‌های جدیدی است که به معماهای داستانی در حال افزایش فیلم‌های Mission: Impossible 7 and 8 اضافه شده است. با توجه به این‌که روند فیلم‌برداری قسمت هفتم سری فیلم‌های Mission: Impossible برای مدت طولانی است که در جریان می‌باشد، برای بسیاری سؤال پیش ‌آمده که چه موقع قرار است اولین تریلر از این فیلم منتشر شود.

پیش از این نیز، کارگردان این دو قسمت یعنی کریستوفر مک‌کوری اعلام کرده بود که خود او هنوز تریلر فیلم Mission: Impossible 7 را مشاهده نکرده، بنابراین به نظر می‌رسد که متأسفانه انتظارها برای تماشای اولین تریلر این فیلم همچنان قرار است ادامه داشته باشد. کریستوفر مک‌کوری در هر دو قسمت جدید این فرنچایز، گروه بازیگری چشمگیری را دور هم جمع کرده‌ است و بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود که سرانجام آن‌ها را در صحنه‌های اکشن این دو فیلم مشاهده کنیم. امیدواریم که به‌زودی تریلر یا تیزری از قسمت هفتم این فیلم منتشر شود تا سرانجام بتوانیم اطلاعاتی را در رابطه با داستان قسمت‌های هفتم و هشتم این فرنچایز به دست آوریم.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.