آیا جنیفر انیستون به تلویزیون باز خواهد گشت؟

23 January 2017 - 22:00

شاید در گذشته تلوزیون برادر کوچکتر سینما محسوب می‌شد، ولی حالا دیگر اوضاع تغییر کرده است. تلویزیون حالا به مکانی تبدیل شده است که بازیگران بزرگ و استعدادهای جوان برای تعریف داستان‌های بلندتر و مرتب‌تری به سراغش می‌روند. این موضوع یکی از نقاط قوت تلویزیون محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که دلیل جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) برای بازگشتن به تلویزیون باشد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جنیفر انیستون به تازگی در فستیوال فیلم ساندنس (Sundance Film) با سایت ورایتی مصاحبه کرده است و در آن اعتراف کرد که قصد دارد در آینده‌ی نزدیک به تلویزیون بارگردد. اوضاع از زمانی که او در سریال Friends «دوستان» بازی می‌کرد فرق کرده است و حالا فرصت‌های بیشتری در تلویزیون وجود دارند. به نظر نمی‌رسد که جنیفر انیستون پروژه یا ایده‌ی خاصی مد نظر داشته باشد، ولی از انجایی که او استعداد زیادی برای بازی در آثار کمدی و درام دارد، مطمئناً می‌تواند سریالی مناسب برای خود پیدا کند.

من در این باره خیلی فکر کرده‌ام. تلویزیون جایی است که کار با کیفیت وجود دارد. در این نقطه از حرفه‌ی بازیگری، من می‌خواهم که جزئی از داستان‌ها و شخصیت‌های عالی باشم و البته خودم هم از کارم لذت ببرم.

اگر جنیفر انیستون به تلوزیون بازگردد جز لیستی از بازیگران بزرگی خواهد شد که که در سال‌های گذشته همچین تصمیمی گرفته‌اند. کوین اسپیسی (Kevin Spacey)، بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton) و آلک بالدوین (Alec Baldwin) بازیگران بزرگی هستند که در سال‌های اخیر تصمیم گرفته‌اند از سینما به تلویزیون بازگردند.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ali Danger says:

    امیدوارم هر سریالی که باشه، نقشش مثل ریچل تو ذهن ها هک بشه…