اولین تصاویر از استفن اِمل و الکساندر لودویگ در مجموعه‌ی Heels منتشر شد

13 March 2021 - 15:40
heels

بازیگران سریال‌های کمان‌دار و وایکینگ‌ها در درام تازه‌ی شبکه‌ی استارز هنرنمایی خواهند کرد.

در نهایت تصاویر جدیدی از برنامه تلویزیونی آینده‌ی شبکه Starz منتشر شد، داستان این سریال حول محور زندگی دو کشتی گیر با بازی Stephen Amell و Alexander Ludwig روایت خواهد شد. مجموعه‌ی Heels پس از پایان یافتن Arrow در سال گذشته اولین حضور Amell در تلویزیون خواهد بود. همین موضوع برای Ludwig نیز صدق می‌کند که اخیراً فصل ششم و نهایی Vikings در سال ۲۰۲۰ را به اتمام رسانده.

اتفاقات Heels در شهر Duffy ایالت Georgia رخ می‌دهد و روایت مردان و زنانی است که قصد دارند در دنیای کوچک کشتی حرفه‌ای برای خود جایی پیدا کنند. Amell و Ludwig نقش دو برادر به نام Jack و Ace را  بازی می‌کنند. در رینگ کشتی، همیشه باید یک شخصیت پلید و یک قهرمان وجود داشته باشد و برادران Spade برای به دست آوردن شهرت زندگی کاری و شخصی خود را وارد ماجرا می‌کنند.

همچنین Mary McCormack به عنوان شریک کاری Jack حضور خواهد داشت و در کنار اوAllison Luff، Kelli Berglund، Chris Bauer ، Robby Ramos، Allen Maldonado، Trey Tucker، Roxton Garcia و قهرمان سوپربال James Harrison لیست بازیگران را تکمیل می‌کنند. گروه سازنده متشکل از نویسندگی Michael Waldron از سریال محبوب Rick and Morty و همچنین مجموعه‌ی آینده Disney+ به نام Loki خواهد بود. علاوه بر این، شورانر این مجموعه Mike O’Malley است که اخیراً در تولید Survivor’s Remorse همین شبکه Starz نقش داشته.

استفن اِمل

همین‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ظاهراً Amell و Ludwig کاملاً متحد هستند تا به واقعی‌ترین شکل ممکن جهان کشتی را به تصویر بکشند. هر دوی این بازیگران به تازگی از سریال‌هایی اکشن و ماجراجویی خارج شده‌اند و وضعیت فیزیکی آن‌ها مطمئناً تأثیر مثبتی روی جلوه‌های بصری مجموعه خواهد گذاشت. در کنار این‌ها، قرار است بدل‌کاری‌ها توسط خود بازیگران انجام شود که در همین رابطه Amell ماه گذشته تصویری از خود در پشت صحنه به اشتراک گذاشت و صدمه دیدن خود حین فیلم‌برداری را تأیید کرد. امیدوار هستیم با سریالی قوی و آینده‌داری طرف باشیم که تنها پس از یک فصل لغو نشود. در هرصورت، دیدن بازگشت دو چهره‌ی آشنا در تلویزیون می‌تواند جالب باشد.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.