حضور لی‌لی راینهارت در فیلم جدید Plus/Minus

13 March 2021 - 16:10

لی‌لی راینهارت در فیلم جدید نتفلیکس با نام Plus/ Minus حضور خواهد داشت.

راینهارت قرار است در فیلم درام Plus/Minus به کارگردانی وانوری کاهیو (Wanuri Kahiu) کارگردان فیلم کنیایی Rafiki ایفای نقش کند. راینهارت در نقش ناتالی بازی می‌کند، زندگی او در روز فارغ التحصیلی از دانشگاه، به دو دنیای موازی تقسیم می‌شود: در یکی از این دنیاها او باردار می‌شود و در سن جوانی باید در زادگاه خود تگزاس مادری کند. در دنیای دوم او برای یافتن شغل به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کند. در هر دو دنیا ناتالی با ماجراهای خوب و بد روبرو می‌شود.

فیلم‌نامه این فیلم بر عهده آپریل پروسر (April Prosser) است. برایان آنکلس (Bryan Unkless) و اریک نیومن (Eric Newman) از Screen Arcade تهیه‌کنندگان فیلم هستند. این دو نفر سابقه کار در فیلم علمی-تخیلی Project Power را در کارنامه خود دارند. جسیکا مالانافی (Jessica Malanaphy) از استودیوی CatchLight هم به همراه آنکلس و نیومن تهیه‌کننده است. راینهارت و آلیسا رودریگز (Alyssa Rodrigues) از Screen Arcade نیز تهیه‌کننده اجرایی فیلم هستند.

راینهارت ابتدا در نقش بتی کوپر در سریال محبوب CW Riverdale حضور داشت. اولین حضور او در فیلم مهم مربوط به Hustlers می‌شود. او در این فیلم در کنار جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) و کنستانس وو (Constance Wu) به ایفای نقش پرداخت. پس از این فیلم نیز راینهارت در فیلم عاشقانه آمازون با عنوان Chemical Hearts در نقش بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی حضور داشت.

هنوز تاریخ انتشار فیلم جدید Plus/ Minus اعلام نشده است. در صورت انتشار اطلاعات جدید از این فیلم درام، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.