عضوی جدید به خانواده Doom Patrol اضافه می شود!

13 March 2021 - 22:07
عضوی جدید به خانواده‌ی Doom Patrol اضافه می شود!

قضایا به زودی در Doom Patrol خیلی پلیدانه خواهند شد. به نقل از گزارش TVLine، میشل گومز در فصل سوم این سریال، به لیست بازیگران خواهد پیوست.

Madame Rouge در راه Doom Patrol است!

بازیگر سریال پرطرفدار The Chilling Adventures of Sabrina، نقش یکی از شخصیت‌های منفی معروف DC را ایفا خواهد کرد (Madame Rogue). Madame Rogue کیست؟ کاراکتری که اتصال قوی و بی‌نظیری با کاراکترهای سریال دارد. یکی از شخصیت‌هایی که آشنایی بالایی با Madame Rogue دارد، نایلز کالدر (Niles Caulder) یا همان The Chief (با بازی تیموتی دالتون/Tim Dalton) است. البته این آشنایی در کمیک‌ها دیده می‌شود (شاید در سریال تکرار نشود).

بر اساس گزارش TVLine، شخصیت Madame Rouge یک ابرخلافکار متفاوت است که به Doom Manor می‌آید (با هدفی مشخص). به نظر می‌رسد که او هدف اصلی خود را فراموش کرده است. گومز که در سری HBO Max دیگری نیز حضور یافته (The Flight Attendant)، به عوامل Doom Patrol می‌پیوندد. در کنار دالتون، عوامل این سریال شامل: دایان گورِرو (Diane Guerrero)، آپریل بولبای (April Bowlby)، مت بامر (Matt Bomer)، برندن فریزر دوست‌داشتنی (Brendan Fraser) و جویوان وید (Joivan Wade) می‌شود.

Madame Rouge Comes to Doom Patrol

بازیگر نقش شخصیت Madame Rouge که در اثری دیگر از HBO Max نیز حضور داشت.

درگیری خیر و شر درون یک کاراکتر

در کمیک‌های اورجینال DC Comics، شخصیت Madame Rouge اولین بار در قسمتی از Doom Patrol حضور پیدا کرد. در طول حضورهای متعدد او در جهان کمیک‌ها، بارها با قهرمانان محبوب ما (Doom Patrol) مبارزه کرده است. این شخصیت، به عنوان تنها عضو مؤنث گروه Brotherhood of Evil، دو قطبی‌ست. ما دائم در حال مشاهده‌ی تغییر او میان خوب و بد هستیم. در کنار موارد ذکرشده، این شخصیت می‌تواند ظاهر خود را به بهترین شکل ممکن عوض کند (این قابلیت یک مهارت ویژه است).

سریال Doom Patrol چندی پیش چراغ سبز را برای فصل سوم دریافت کرد (به صورت اثری انحصاری در شبکه‌ی HBO Max). 2 فصل اول محصول انحصاری DC Universe بود. شبکه‌ی DC Universe تمامی محتوای ویدئویی خود را به HBO Max منتشر خواهد کرد (در کنار سریال‌هایی چون Harley Quinn و Titans). تاریخ عرضه‌ای برای فصل سوم Doom Patrol مشخص نشده است، اما در حال حاضر می‌توانید ۲ فصل اول را مشاهده کنید.

 

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.