هانس زیمر احتمالاً آهنگسازی یک فیلم ابرقهرمانی دیگر راه بر عهده گیرد

23 January 2017 - 22:00

هانس زیمر (Hans Zimmer) یکی از پرکارترین آهنگسازان هالیوود است که عمده شهرت خود را مدیون ساخت موسیقی متن فیلم‌های حماسی و ابرقهرمانی از جمله The Last Samurai «آخرین سامورائی» و سه گانه‌ی شوالیه‌ی تاریکی‌ست. وی چندی پیش اعلام کرد که دیگر تمایلی به آهنگسازی برای فیلم‌های ابرقهرمانی ندارد، اما صحبت‌های جدید او حاکی از تغییر تصمیم پیشین وی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

هانس زیمر، آهنگساز برنده‌ی اسکار هالیوود، که عمده شهرت خود را مدیون آهنگسازی برای فیلم‌های حماسی و ابرقهرمانی است، مدتی پس از آغاز اکران فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» اعلام کرد که دیگر ساخت موسیقی متن برای فیلم‌های ابرقهرمانی نخواهد پرداخت؛ وی دلیل این تصمیم خود را “سختی” پیدا کردن یک “زبان جدید” (جهت خلق یک موسیقی) در یک فرآیند تکراری عنوان کرد. با این حال به نظر می‌رسد که گذر زمان باعث کوتاه آمدن وی از موضع قبلی‌اش شده است.

زیمر در جریان گفتگویش با The West Australian در خصوص آینده‌ی خود در بازگشت به [آهنگسازی] فیلم‌های ابرقهرمانی بیان داشت که در صورت داشتن ایده‌ای بزرگ، احتمال تحقق این مهم وجود دارد.

“این درسته (احتمال آهنگسازی یک فیلم ابرقهرمانی). تا زمانی که یکی همراه با ایده‌ای بزرگ [به سویم] بیاید.”

هانس زیمر زمانی بیان کرده بود که ساخت آهنگسازی برای دو نسخه‌ی متفاوت از شخصیت بتمن، یکی از دلایل وی برای اتخاذ این تصمیم بوده است. وی در این مورد گفته بود که: “چند نفر از مردم در طول عمر خود، دو طرح موسیقی (Theme) برای بتمن نوشته‌اند؟”

ساخت آهنگسازی فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» می‌تواند همان پروژه‌ای باشد که زیمر خواهانش است. شخصیت متفاوت این ابرقهرمان و زمینه‌ی اصلی داستانش، می‌تواند زبان جدیدی برای زیمر محسوب گردد و توانایی‌هایش را در این مورد به چالش بکشد. با توجه به انصراف جانکی ‌ایکس‌ال (Junkie XL) از آهنگسازی فیلم مذکور، شرایط بیش از پیش برای هانس زیمر محبوب فراهم است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.