رسوایی بریتانیایی کلر فوی و پل بتانی

13 March 2021 - 22:02

کلر فوی به همراه پل بتانی، در سریال کوتاه رسوایی‌ای‌ بس بریتانیایی بازی خواهند کرد.

کلر فوی (Claire Foy) و پل بتانی (Paul Bettany) قرار است به زودی در سریالی کوتاه همبازی شوند. سریال کوتاه رسوایی‌ای‌ بس بریتانیایی (A Very British Scandal)، که به نوعی فصل دوم سریال کوتاه رسوایی‌ای‌ بس انگلیسی (A Very English Scandal) محسوب می‌شود، توسط شبکه بی‌بی‌سی ساخته خواهد و پخش خواهد شد.

سریال کوتاه رسوایی‌ای‌ بس انگلیسی در سال ۲۰۱۸ و با بازی هیو گرانت (Hugh Grant) و بن ویشاو (Ben Whishaw) ساخته شده بود. داستان این سریال کوتاه درباره اتفاقات زندگی جرمی تورپ (Jeremy Thorpe)، سیاستمدار و نماینده مجلس انگلیس در دهه هفتاد میلادی بود.

اما در سریال کوتاه رسوایی‌ای‌ بس بریتانیایی، قرار است به دهه ۶۰ میلادی رفته و اتفاقات زندگی دوک و دوشس آرگیل (Duke and Duchess of Argyll) را مشاهده کنیم. داستان زندگی، نابودی ازدواج و سپس طلاق این دو، جنجال زیادی را در بریتانیا به وجود آورده بود. فوی و بتانی در نقش این دو بازی خواهند کرد.

دوک و دوشس آرگیل.

این سریال که دارای ۳ قسمت ۱ ساعته خواهد بود، نشان خواهد داد که دوشس آرگیل (با بازی فوی)، چگونه مورد خیانت دوستان و نزدیکان خود قرار گرفت و به صورت عمومی مورد شرم توسط مردمی قرار گرفت که از سقوط وی از عرش به فرش، لذت می‌بردند.

بازی به عنوان یکی از اعضای خانواده سلطنتی، اتفاق جدیدی برای فوی محسوب نمی‌شود چرا که وی در دو فصل نخست سریال مطرح تاج (The Crown) نیز در نقش ملکه الیزابت دوم (Queen Elizabeth II) بازی کرده بود.

بتانی نیز با بازی در نقش شخصیت ویژن (Vision) در دنیای سینمایی مارول و سری فیلم‌های انتقام‌جویان به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است و اخیرا نیز در سریال وانداویژن (WandaVision‎) در این نقش بازی کرده است.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.