شورش در MCU با Kang شروع می شود!

14 March 2021 - 00:11
شورش در MCU با Kang شروع می شود!

عنوان Ant-Man & the Wasp Quantumania، نام رمزی عجیبی دریافت کرده که بسیاری را به فکر در مورد Kang the Conqueror واداشته.

جای Kang در MCU خالی است

به نظر می‌رسد Kang در جهان MCU آشوب به پا خواهد کرد. سومین فیلم در فرنچایز Ant-Man و پنجمین فیلم پل راد (Paul Rudd) در جهان سینمایی مارول است (پس از عناوین Captain America Civil War و Avengers Endgame). اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) در نقش هوپ وَن داین، مایکل داگلاس (Michael Douglas) در نقش هنک پیم و میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) در نقش جنت وَن داین نیز برگشته‌اند تا باری دیگر ایفای نقش کنند. Ant-Man & the Wasp Quantumania شاهد حضور جاناتان میجورز (در نقش Kang the Conqueror) خواهد بود.

یکی دیگر از اعضای جدید، کاترین نیوتون (Kathryn Newton)، بازیگر عناوین Big Little Lies و Freaky خواهد بود. این بازیگر جایگزینی خواهد بود برای نقش اما فورمن، یا همان کسی لنگ. اطلاعات چندانی درباره‌ی داستان این اثر در دست نیست. فقط می‌دانیم که جهان Quantum Realm در مرکز آن قرار خواهد داشت. به نظر پیشرفت طبیعی سری Ant-Man همین است (پس از پرداخته شدن به Quantum Realm در عناوین Ant-Man & the Wasp و Avengers Endgame).

Kang the Conqueror MCU

بازی با تئوری طرفداران

فیلم مذکور هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما فیلم‌برداری به زودی در تابستان یا بهار شروع خواهد شد (برای عرضه در سال ۲۰۲۲). این بدین معناست که پروسه‌ی پیش‌تولید شروع شده و عنوان رمزی جدید آن نشان‌دهنده‌ی همین موضوع است. بر اساس گزارش Comicbook.com کلمه‌ی رمزی جدید GOAT Rodeo نام دارد. اشاره‌ای به حیوانات خانگی حاضر در Thor 4 نیست، بلکه به اتفاقات فیلم. مارول دقیقاً می‌داند که طرفداران شروع به کار شده و در حال طراحی تئوری برای فیلم A&WQ هستند.

به همین دلیل برخی اوقات عناوین را دست‌کاری کرده و یا این‌که طرفداران را فریب می‌دهند. GOAT Rodeo می‌تواند هر دوی اینها باشد، پس هنوز آینده‌ی ادامه‌ی جهان Ant-Man نامعلوم است. بر اساس اطلاعات کلی موجود، اصطلاح Goat Rodeo به فاجعه‌ای اشاره دارد که نمی‌توان نتیجه‌ی آن را تغییر داد و تنها می‌توان نشست و تماشا کرد (فاجعه‌ای تغییرناپذیر). یکی از احتمالات، پیروزی یا شورش ایجاد شده توسط Kang the Conqueror است. همه می‌دانند که او در فیلم Quantumania به جهان MCU می‌آید. عنوان Goat Rodeo به ما می‌گوید که این آغاز، وحشتناک خواهد بود.

البته در مکالمه‌های عامیانه‌ی انگلیسی GOAT به معنای بهترین همه‌ی دوران است. شاید این عنوان یک جوک میان سازندگان Ant-Man & the Wasp Quantumania می‌باشد. هر معنایی که داشته باشد، طرفداران تئوری‌سازی خود را شروع کرده‌اند. تئوری شما چیست؟

منبع: Screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.