تیفانی هدیش بازیگر فیلم Mystery Girl محصول نتفلیکس شد

14 March 2021 - 00:42
Tiffany Haddish

تیفانی هدیش در فیلم “دختر مرموز” ساخته‌ی نتفلیکس، ایفای نقش خواهد کرد.

Mystery Girl توسط ام‌سی‌جی (McG) کارگردانی خواهد شد. تیفانی هدیش (Tiffany Haddish)، پیش‌تر نیز در مجموعه‌ فیلم‌های The Babysitter محصول سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۰ و فیلم Rim of the World محصول سال ۲۰۱۹ نیز با McG همکاری کرده بود.

این فیلم بر اساس کتابی به‌ همین نام نوشته‌ی پاول توبین (Paul Tobin) و آلبرتو آلبارکورکو (Alberto Alburquerque) که توسط موسسه‌ی انتشاراتی Dark Horse به‌چاپ رسیده است، ساخته خواهد شد.

این کمیک، ماجرای یک زنِ فال‌گیرِ خیابانی به‌نام ترین (Trine) را روایت می‌کند که ساکن لس‌آنجلس است و هیچ خاطره‌ای از این‌که پیش‌تر چه کسی بوده و از کجا آمده را ندارد. ممکن است ترین خودش را نشناسد، ولی صدایِ دانایی در ذهنش او را هدایت می‌کند و او به ‌همین وسیله برای مردم فال می‌گیرد و به تاریک‌ترین اسرارِ آنان گوش می‌سپارد. هنگامی‌که یک کاراگاه تلاش می‌کند تا با کمک ترین یک پرونده‌ی قتل را حل کند، این دو خودشان برای یک پرونده‌ی قتل متهم می‌شوند و مجبورند تا با کمک هم دست‌های خود را از این اتهام پاک کنند و پرونده‌ی قتل را نیز حل کنند و در این میان متوجه رازی درباره‌ی ترین می‌شوند… .

به‌گزارش Deadline، تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده‌ی ردیش از کمپانی She Ready Productions، ام‌سی‌جی، کارگردان فیلم، و مری ویولا (Mary Viola) از کمپانی Wonderland Sound and Vision است. تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم نیز برعهده‌ی مایک ریچاردسون (Mike Richardson) و کیث گلدبرگ (Keith Goldberg) از موسسه‌ی انتشاراتی Dark Horse و ملانی کلارک (Melanie Clark) از کمپانی She Ready Productions است. لازم به‌ذکر است که ریچاردسون و گلدبرگ، پیش‌تر در سریال موفق The Umbrella Academy نیز با نتفلیکس همکاری داشتند.

هدیش، که جایزه‌ی امی را نیز در کارنامه دارد، به‌تازگی برای ایفای نقش در سریال Afterparty محصول اپل قرارداد امضا کرده و هم‌اکنون مشغولِ فیلم‌برداری فصل جدید سریال Kids Say the Darndest Things محصول شبکه‌ی CBS است. او هم‌چنین در چند فیلم مهم و جذاب دیگر نیز ایفای نقش کرده است؛ مانند فیلم انتقامیِ پل شریدر (Paul Schrader) به‌نام The Card Counter، که در این فیلم با ویلم دفو (Willem Dafoe) و اسکار ایزاک (Oscar Isaac) هم‌بازی است و فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent که در آن با نیکولاس کیج (Nicolas Cage) هم‌بازی شده است.

هدیش سال بسیار پرکاری را پشت‌سر گذاشته است. علاوه‌بر فیلم‌های بالا، او هم‌چنین در فیلم کمدیِ دوربین مخفیِ Bad Trip محصول نتفلیکس، فیلمِ مستقل Here Today ساخته‌ی بیلی کریستال (Billy Crystal) و فیلم On the Count of Three ساخته‌ی جرد کارمیکل (Jerrod Carmichael)، که در جشنواره‌ی ساندس امسال توسط کمپانی Annapurna Pictures خریداری شد، نیز ایفای نقش کرده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.