روند انتخاب بازیگران فیلم The Flash سرعت یافت

14 March 2021 - 00:57
فیلم The Flash

روند انتخاب بازیگران فیلم The Flash – لطفا ببخشید – سرعت پیدا کرده است.

ماریبل وردو به عنوان مادر فلش انتخاب شد و بیلی کروداپ در نقش پدر فلش کنار گذاشته شد. بعد از این که ما متوجه شدیم که کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) طی یک قرارداد در نقش معشوقه فلش با بازی ازرا میلر (Ezra Miller) یعنی آیریس وست انتخاب شده است، حالا از طریق خبرگزاری Hollywood Reporter مطلع شدیم که فلش یک مادر به دست می‌آورد، ولی پدر خود را از دست می‌دهد. ماریبل وردو (Maribel Verdú) نقش مادر بری آلن (فلش) را بازی خواهد کرد (که همیشه این کار را در تاریخچه کتاب کمیک این کاراکتر انجام نمی‌دهد). با این حال، بیلی کروداپ (Billy Crudup) که در صحنه‌ای کوتاه و بدون اعتبار در Justice League بازی می‌کرد (به هر حال نسخه جاس ویدون (Joss Whedon) بود)، از این نسخه کنار گذاشته شد و نقش از پیش تعیین شده خود را رها کرد.

کروداپ به خاطر بعضی اختلافات پیرامون فیلم‌برداری با سریال تحسین شده The Morning Show از اپل تی‌وی پلاس، از این سریال ابرقهرمانی و حماسی به کارگردانی اندی موسکیتی (Andy Muschietti) کنار گذاشته شد (فیلم فلش قرار است بهار یا تابستان امسال ساخته شود). تا به حال هیچ جایگزینی برای او معرفی نشده است. در مورد وردو که از دیگر اعتبارات تاثیرگذار او می‌توان به درام Y tu mamá también اشاره کرد که به نظر من از نظر انتخاب نقش، هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی بود، شواهد امیدوار‌کننده‌ای وجود دارد که این فیلم برای این کاراکتر چیز‌هایی بیش از یک مادر معمولی ابرقهرمان که در ذهن شما است در چنته داشته باشد.

در حالی که جزئیات اصلی داستان مخفی نگه داشته شده‌اند، ما تاکنون جزئیات جذاب زیادی درباره The Flash می‌دانیم. ما ساشا کاله (Sasha Calle) را به عنوان سوپرگرل و مایکل کیتون (Michael Keaton) را به عنوان بتمن داریم! ما بن افلک (Ben Affleck) را به عنوان بتمن داریم! جهانی چندگانه را در دست داریم!!! این جالب خواهد بود که ببینیم چگونه تمام این برنامه‌ها پیش می‌روند و همچنین جالب خواهد بود که ببینیم که آیا رابطه بین میلر و وردو می‌تواند به حقیقتی عاطفی تبدیل شود یا خیر؟

فیلم The Flash قرار است ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) در سینما‌ها اکران شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.