تنتو کاردینال به فیلم جدید مارتین اسکورسیزی پیوست

14 March 2021 - 02:06

مارتین اسکورسیزی، تنتو کاردینال که یک بازیگر بومیِ مشهور کانادایی است، را به جمع بازیگران فیلم جدیدش، قاتلین ماه کامل، اضافه کرد.

فیلم Killers of the Flower Moon که اقتباسی از کتاب Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI، نوشته‌ی دیوید گرن (David Grann) است، ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای بومیانِ ثروتمند آمریکایی در دهه‌ی ۱۹۲۰ در اوکلاهامای آمریکا، پس از کسب سودِ نفتی که در زمین‌های آنان یافت شده بود، را روایت خواهد کرد. این فیلم، مشترکا توسط کمپانی Paramount و سرویس استریمینگ Apple TV+ ساخته خواهد شد و نویسندگیِ فیلم‌نامه‌ی آن توسط اریک راث (Eric Roth) که نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم‌هایی هم‌چون Forrest Gump محصول سال ۱۹۹۴ و A Star Is Born محصول سال ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد، انجام خواهد شد.

 به‌گزارش Deadline، تنتو کاردینال (Tantoo Cardinal)، بازیگر بومیِ کانادایی، جدیدترین بازیگرِ اضافه شده به این فیلم است. در این فیلم بازیگرانی هم‌چون رابرت دنیرو (Robert De Niro) و لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، که هردو پیش‌تر نیز با مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) همکاری داشته‌اند، لیلی گلدستون (Lily Gladstone) و جسی پلمونز (Jesse Plemons) ایفای نقش می‌کنند.

کاردینال در این فیلم در نقش لیزی کیو (Lizzie Q)، مادر شخصیت مولی بوکهارت (Mollie Burkhart) با بازی لیلی گلدستون، بازی خواهد کرد. کاردینال یک بازیگر پیشکسوت است که در بیش از چهل سال فعالیتش در سینما و تلویزیون، در فیلم‌ها و سریال‌هایی نظیرِ Dances with Wolves ،Legends of the Fall محصول سال ۱۹۹۰ ،Godless و Stumptown هنرنمایی کرده است.

تنتو کاردینال سابقه‌ی بسیار پرباری در سینما و تلویزیون دارد و جایزه‌ی Earle Grey Award را برای یک عمر فعالیت هنری از Canadian Academy دریافت کرده است و هم‌چنین به عضویت این آکادمی نیز درآمده است. وی سال‌هاست که در نقش شخصیت‌های بومیِ آمریکایی ایفای نقش می‌کند و هم‌چنین سال‌هاست که برای شناساندن این شخصیت‌ها به صنعت سینما و تماشاگران جنگیده است. دیدن او در این فیلم و انتظار برای چیزی که او به این پروژه اضافه خواهد کرد، قطعا جذاب و قابل‌توجه خواهد بود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.