رسمی: عنوان قسمت هشتم جنگ ستارگان مشخص شد

23 January 2017 - 23:30

یازده ماه تا اکران جهانی فیلم Star Wars: Episode VIII «جنگ ستارگان: قسمت هشتم» باقی مانده است و لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) هم در مورد اطلاعات منتشر شده از فیلم وسواس زیادی نشان داده است، ولی امروز خبر مهمی مربوط به فرانچایز منتشر شده است. در سایت رسمی جنگ ستارگان خبری منتشر شده که در آن به نام قسمت هشتم جنگ ستارگان اشاره شده است.  در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

متن این خبر به این صورت شروع شده است: “ما بهترین طرفداران را در جهان داریم و به همین خاطر می‌خواستیم تا آن‌ها اولین نفری باشند که عوان حماسه‌ی بعدی اسکای‌واکر (Skywalker) را بدانند: STAR WARS: THE LAST JEDI «جنگ ستارگان: آخرین جدای».”

luke-skywalker

حالا که نام فیلم رایان جانوسن (Rian Johnson) مشخص شده است، یک سوال به وجود امده است، آخرین جدای چه کسی است؟ به نظر می‌رسد که آخرین جدای لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker) باشد که در آخر فیلم the force awakens «بیداری نیرو» حضوری مهم داشت و تایید شده است که در The Last Jedi نقشی پررنگ‌تر خواهد داشت و به نبرد خود بر علیه فرماندهان سیت (sith) ادامه می‌دهد. البته این عنوان می‌تواند به راحتی به جنگجوی جوان، ری (Rey) نیز اشاره داشته باشد. البته تا جایی که ما می‌دانیم جمع جدای (Jedi) همان جدای (Jedi) می‌شود؛ پس حتی آخرین جدای می‌تواند به تعداد زیادی از افراد اشاره داشته باشد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.