کارگردان سریال Falcon and The Winter Soldier خواهان ساخته شدن فصل دوم آن است

14 March 2021 - 14:04
سریال Falcon and The Winter Soldier

کارگردان سریال «فالکون و سرباز زمستان» علاقه دارد که فصل دوم آن را نیز برای شبکه اینترنتی دیزنی پلاس تولید کند.

سریال The Falcon and The Winter Soldier بخشی از فاز ۴ فیلم‌ها و سریال‌های تولیدی دنیای سینمایی مارول می‌باشد. فاز ۴ دنیای سینمایی مارول از زمان به نمایش درآمدن سریال WandaVision کلید خورده و استودیو‌های مارول نیز پروژه‌های مختلفی را از این فاز برای پخش در سال‌های آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند که سریال‌های جدید شبکه اینترنتی دیزنی پلاس بخش مهمی از این پروژه‌ها را تشکیل خواهند داد.

همان‌طور که در سریال WandaVision نیز مشهود است، استودیو‌های مارول فرصت تعریف کردن داستان‌های‌ مخصوص به کاراکترهای مکمل خود را از طریق سریال‌های تولیدی‌شان در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس فراهم کرده است. برنامه آن‌ها در این باره شامل ساخته شدن سریال‌های اختصاصی برای کاراکترهایی نظیر سم ویلسون ملقب به فالکون و باکی بارنز ملقب به سرباز زمستان می‌باشد. نقش کاراکتر سم ویلسون را در دنیای سینمایی مارول آنتونی مکی (Anthony Mackie) و نقش کاراکتر باکی بارنز را نیز سباستین استن (Sebastian Stan) ایفا کرده‌ است.

طرفداران سریال The Falcon and The Winter Soldier تنها یک هفته با تماشای قسمت اول آن در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس فاصله دارند. فصل اول این سریال دارای شش قسمت می‌باشد که هر قسمت آن، دارای مدت زمان پخش حدوداً یک ساعته خواهد بود. با توجه به مدت زمان پخش این سریال و تعداد قسمت‌های آن، بینندگان قادر خواهند بود که به شکل مفصلی به تماشای پیشینه داستانی کاراکترهای اصلی این سریال و زندگی کنونی آن‌ها که تا به حال امکان آن به علت مدت زمان محدود فیلم‌های دنیای سینمایی مارول وجود نداشته بپردازند.

در حالی که با پخش این سریال به کاراکترهای سم ویلسون و باکی بارنز توجه بیشتری خواهد شد ولی با این حال برای بعضی‌ها سؤال پیش آمده که آینده این کاراکترها در دنیای سینمای مارول به چه شکل رقم خواهد خورد. بسیاری از طرفداران سریال The Falcon and The Winter Soldier حتی قبل از به نمایش درآمدن فصل اول آن نیز، خواهان ساخته شدن فصل دوم این سریال هستند و اکنون کارگردان این سریال از امید خود برای تولید فصل دوم آن و ادامه‌ دادن داستان این سریال صحبت به میان آورده است.

کاری اسکاگلند (Kari Skogland) وظیفه کارگردانی تمامی شش قسمت فصل اول سریال The Falcon and The Winter Soldier را برای استودیو‌های مارول و شبکه اینترنتی دیزنی پلاس بر عهده داشته و  اکنون در حال تبلیغ این سریال می‌باشد. در مصاحبه جدیدی که این کارگردان اخیراً با وب‌سایت The Direct انجام داده، از او پرسیده شده که آیا جزئیاتی از داستان فصل اول این سریال وجود دارد که او علاقه داشته باشد آن را در فصل دوم این سریال تعریف کند یا خیر.

او در پاسخ به این سؤال گفته است که فصل اول سریال The Falcon and The Winter Soldier تمام داستان‌هایی که او به تعریف کردن آن‌ها علاقه داشته را پوشش می‌دهد ولی با این حال، جا برای تعریف کردن داستان‌های دیگر نیز وجود خواهد داشت و به همین علت است که او امید دارد فصل دوم این سریال ساخته شود.

صحبت‌های این کارگردان را در این باره می‌توان در ادامه خواند:

من حتی قادر به پاسخ دادن به این سؤال نیستم چرا که می‌خواهم بگویم، چیزی وجود نداشته که من در فصل اول این سریال به آن نپرداخته باشم ولی با این حال چیزهای بسیار بیشتری نیز (برای به کارگیری در فصل دوم این سریال) وجود خواهد داشت؛ بنابراین، بیاید امیدوار باشیم که فصل دوم این سریال نیز ساخته شود. من اصلاً خبر ندارم که آیا فصل دومی از این سریال در کار خواهد بود یا خیر ولی می‌دانم که همیشه جا برای تعریف کردن داستان‌های بیشتر و پرداختن به کاراکترهای (این سریال) وجود دارد.

سریال Falcon and The Winter Soldier

استودیوهای مارول تاکنون برنامه‌های آینده خود را برای سریال The Falcon and The Winter Soldier اعلام نکرده‌اند. تا به حال، دستور ساخت فصل دوم هیچ‌یک از سریال‌های تولیدی استودیوهای مارول برای شبکه اینترنتی دیزنی پلاس صادر نشده ولی با این حال، طبق گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که سریال‌های What If و Loki جزء سریال‌هایی خواهند بود که امکان ساخته شده فصل دوم آن‌ها وجود دارد.

آنتونی مکی یکی از بازیگران اصلی این سریال نیز اخیراً تائید کرده که هیچ گفت و گویی برای تولید فصل دوم این سریال با او انجام نشده است ولی با این حال صحبت‌های این بازیگر در این باره به این معنی نخواهد بود که کاری اسکاگلند و طرفداران این سریال فصل اول آن را پایانی برای این سریال خواهند دانست. امکان ساخته شدن فصل دوم سریال The Falcon and The Winter Soldier، به نحوه عملکرد و میزان موفقیت فصل اول آن در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس بستگی دارد.

تاکنون واکنش‌های اولیه به سریال The Falcon and The Winter Soldier مثبت بوده و این مورد می‌تواند امکان ساخته شدن فصل دوم آن را افزایش دهد. از آن‌جایی که تمامی بینندگان در انتظار تماشای اولین قسمت این سریال هستند، فعلاً مشخص نیست که نحوه به پایان رسیدن داستان این سریال به چه شکل خواهد بود و آیا این‌که در پایان داستان این سریال، بخش ناگفته‌ای برای فصل دوم آن نیز باقی خواهد ماند یا خیر.

معرفی کاراکتر جان واکر، راه‌اندازی مجدد برنامه ابرسربازها، بازگشت کاراکتر بارون زیمو و تبدیل شدن رسمی کاراکتر فالکون به کاپیتان آمریکای جدید دنیای سینمایی مارول، می‌توانند مقدمه‌ای برای داستان فصل دوم این سریال باشند. قسمت اول سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است که در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس منتشر شود.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.