لارنس فیشبرن و میشل یئو به مدرسه خیر و شر خواهند رفت

14 March 2021 - 13:49

لارنس فیشبرن و میشل یئو به فیلم مدرسه خیر و شر پیوستند تا همبازی شارلیز ترون و کری واشینگتن شوند.

لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) به همراه میشل یئو (Michelle Yeoh) به زودی باید در فیلم فانتزی مدرسه خیر و شر (The School For Good And Evil) بازی کنند. این فیلم را پال فیگ (Paul Feig) کارگردانی خواهد کرد. فیگ در کنار دیوید مگی (David Magee)، فیلم‌نامه این اثر را نیز نوشته است.

فیگ درباره حضور این دو گفت:

مفتخر و هیجان زده هستم که به این دو اسطوره به خاطر اضافه شدن به تیم مدیریت مدرسه خیر و شر، خوش آمد بگویم!

مدرسه خیر و شر (مدرسه خوب و بد)، براساس مجموعه کتابی با همین نام ساخته خواهد شد که سومان چینیانی (Soman Chainani) اولین نسخه آن را در سال ۲۰۱۳ نوشت و منتشر کرد. این مجموعه کتاب با موفقیت زیادی همراه بوده است و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال دیده می‌شود.

این کتاب‌های فانتزی، داستان مدرسه‌ای خیالی را روایت می‌کنند که به دانش آموزان خود آموزش می‌دهد که چگونه تبدیل به شخصیت‌های قهرمان داستان‌ها شوند و یا به شخصیت‌های شرور تبدیل شوند.

در این فیلم با دو دوست با نام‌های سوفی و آگاتا آشنا خواهیم شد که توسط این مدرسه ربوده می‌شوند. سوفیا ان کروسو (Sophia Anne Caruso) و سوفیا وایلی (Sofia Wylie) به عنوان دو بازیگر نقش اصلی در این فیلم بازی می‌کنند.

حدود یک ماه قبل بود که اعلام شده بود شارلیز ترون (Charlize Theron) و کری واشینگتن (Kerry Washington) نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند. ترون در نقش مدیر مدرسه شر و واشینگتن نیز در نقش مدیر مدرسه خیر بازی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که فیلم‌برداری این فیلم هم اکنون در کشور ایرلند شمالی در حال انجام است و این فیلم در سال ۲۰۲۲ از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد.

منبع: اینستاگرام پال فیگ

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.