تریلر رسمی فیلم Every Breath You Take منتشر شد

14 March 2021 - 23:50

Vertical Entertainment تریلر رسمی از فیلم روانشناختی Every Breath You Take منتشر کرد.

تریلر رسمی از فیلم Every Breath You Take منتشر شده است. در این فیلم روانشناختی شاهد بازی کیسی افلک (Casey Affleck) و سم کلفلین (Sam Claflin) خواهیم بود. این دو بازیگر علاوه بر این فیلم، در پروژه‌های بسیار جالبی نیز ظاهر شده‌اند. افلک اخیراً در درام هیجان‌ انگیز The World to Come به همراه کاترین واترستون (Katherine Waterston) ایفای نقش کرده است. کلفلین نیز در نقش بزرگترین برادر هولمز به همراه هنری کویل (Henry Cavill) و میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) در فیلم Enola Holmes نقش آفرینی کرده است.

تریلر منتشر شده از Every Breath You Take شبیه هیچ یک از دو فیلم The World to Come یا Enola Holmes نیست. در این فیلم جدید شخصیت‌های افلک و کلفلین پس از یک فاجعه غیر منتظره، در تقابل مستقیم با یکدیگر قرار می‌گیرند. همانطور که در این تریلر مشاهده می‌کنیم، یک روانپزشک (افلک) پس از خودکشی یکی از بیمارانش، مجبور به مقابله با عواقب این خودکشی می‌شود. وقتی برادر قربانی (کلفلین) از مرگ خواهرش مطلع می‌شود، او برای گرفتن انتقام، سعی می‌کند اعتماد شخصیت افلک و همچنین خانواده‌اش را به خود جلب کند.

Every Breath You Take

در فیلم Every Breath You Take علاوه بر افلک و کلفین شاهد بازیگرانی همچون میشل موناهن (Michelle Monaghan)، ایندیا آیسلی (India Eisley) و امیلی آلین لیند (Emily Alyn Lind) هستیم. کارگردانی این فیلم بر عهده وان استین ( Vaughn Stein) و نویسندگی فیلم هم بر عهده دیوید کی مورای (David K. Murray) است. ریچارد بارتون لوئیس ( Richard Barton Lewis)، ژان-شارل لوی (Jean-Charles Levy)، مورگان امری (Morgan Emmery) و ورونیکا فرس (Veronica Ferres) نیز تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

خلاصه داستان Every Breath You Take بدین صورت است:

داستان فیلم هیجان انگیز Every Breath You Take در مورد روانپزشکی است که پس از خودکشی یکی از بیمارانش زندگی و شغل او به خطر می‌افتد. هنگامی که وی برادر قربانی (سم کلفلین) را برای دیدار با همسرش (میشل موناگان) و دخترش به خانه خود دعوت می‌کند، ناگهان زندگی خانوادگی وی از هم می‌پاشد.

علاوه بر تریلر، پوستری از فیلم Every Breath You Take نیز منتشر شده است.

فیلم Every breath You Take قرار است در تاریخ دوم آپریل (۱۳ فروردین) اکران شود. شما می‌توانید از این نشانی تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.