برندگان جوایز گرمی ۲۰۲۱: رکورد شکنی بیانسه و تیلور سوئیفت

15 March 2021 - 14:11

بامداد امروز مراسم جوایز گرمی برگزار شد و برندگان آن که همراه با رکورد شکنی بیانسه و تیلور سوئیفت بود، مشخص شدند.

ساعاتی قبل، مراسم جوایز گرمی که مهم‌ترین جشنواره موسیقی می‌باشد برگزار شد و برندگان بخش‌های مختلف، جوایز خود را دریافت کردند.

از مهم‌ترین برندگان این مراسم، می‌توان به جایزه گرمی ضبط سال اشاره کرد که بیلی آیلیش (Billie Eilish) با ترانه Everything I Wanted موفق به کسب این جایزه شد.

جایزه بهترین ترانه سال، به هِر (H.E.R.) برای ترانه سیاسی I Can’t Breathe اهدا شد. این ترانه به رفتار خشونت آمیز پلیس با سیاه‌پوستان و کشته شدن جورج فلوید (George Floyd) توسط پلیس اشاره دارد.

جایزه بهترین هنرمند جدید سال نیز به مگان دی استالین (Megan Thee Stallion) اهدا شد.

جایزه گرمی بهترین آلبوم آواز پاپ به دوآ لیپا (Dua Lipa) برای آلبوم Future Nostalgia اهدا شد و جایزه بهترین آلبوم راک را گروه استروکز (The Strokes) برای آلبوم The New Abnormal بدست آورد. همچنین بریتنی هاوارد (Brittany Howard) نیز جایزه بهترین ترانه سبک راک را کسب کرد.

جایزه بهترین ترانه سبک ریتم اند بلوز به رابرت گلسپر (Robert Glasper) برای ترانه Better Than I Imagine رسید و جایزه بهترین آلبوم این سبک نیز به جان لجند (John Legend) برای آلبوم Bigger Love اهدا شد.

ناس (Nas) جایزه بهترین آلبوم سبک رپ را برای آلبوم King’s Disease  بدست آورد و ترانه Savage نیز بهترین ترانه سبک رپ سال شد. بیانسه (Beyoncé) در کنار مگان دی استالین این ترانه را اجرا کرده‌اند.

بیانسه همچنین موفق به کسب جایزه بهترین موزیک ویدیو سال برای ترانه Brown Skin Girl، نیز شد تا در کنار ۲ جایزه دیگر خود، تعداد مجموع جوایز گرمی کسب شده خود را به عدد ۲۸ رساند تا از این نظر رکورد زده باشد.

در بخش کانتری نیز جایزه بهترین آلبوم به میراندا لمبرت (Miranda Lambert) رسید. وی این جایزه را برای آلبوم Wildcard کسب کرد. جایزه بهترین ترانه این سبک نیز به برندی کارلایل (Brandi Carlile) برای ترانه Crowded Table اهدا شد.

در نهایت جایزه بهترین آلبوم سال نیز به تیلور سوئیفت (Taylor Swift) برای آلبوم Folklore اهدا شد. سوئیفت با کسب این جایزه، تبدیل به نخستین خواننده زن تاریخ شد که تاکنون ۳ بار برنده جایزه گرمی بهترین آلبوم سال شده است.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.