دو تریلر جدید از فیلم In the Heights منتشر شد

15 March 2021 - 17:15
فیلم In the Heights

کمپانی برادران وارنر به تازگی دو تریلر از فیلم In the Heights منتشر کرد تا ما را برای انتشار این فیلم در ۲۸ خرداد آماده کند.

کمپانی برادران وارنر دو تریلر جدید از فیلم In the Heights، فیلم موزیکال مورد انتظار از کارگردان فیلم Crazy Rich Asians یعنی جان ام چو (Jon M. Chu)، را منتشر کرد. این دو تریلر جدید درست پیش از گرمی‌های سال ۲۰۲۰ منتشر شدند و زمینه را برای شروع دریافت جایزه‌ها آماده کردند. همچنین این تریلرها فقط یک روز پس از انتشار شش پوستر جدید از این فیلم رسیدند تا طرفداران این فیلم موزیکال را هیجان‌زده کنند.

اگر تنها یک چیز وجود داشته باشد، این است که این دو تریلر (با عناوین Washington Heights و Powerful) در ایجاد هیجان برای این فیلم اقتباسی موفق بوده‌اند. هر تریلر ما را به خاطر هیجان‌زده کردن برای دیدن فیلم در تابستان با کاراکتر‌هایی که داستانشان به هم گره می‌خورد آشنا می‌کند.

ما کاراکتر اسناوی را با بازی آنتونی راموس (Anthony Ramo) دیدیم و نگاهی اجمالی به رویاهای مدرسه تجاری بنی با بازی کوری هاوکینز (Corey Hawkins)، داستان عاشقانه ونسا با بازی ملیسا باررا (Melissa Barrera) با اسناوی هم داشتیم. همچنین تمام صحنه‌ها و صداهای دیگر Washington Heights را حس کردیم. این جا یک ریتم و حالی دارد که شما را به خود جذب می‌کند؛ آیا می‌توانید تصور کنید که فیلم اصلی چگونه خواهد بود؟

این فیلم اقتباسی از برنده جایزه تونی یعنی لین-منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) است. داستان این فیلم پیرامون صاحب یک بودگا (نوعی فروشگاه) می‌باشد که در نیویورک در نزدیکی ارتفاعات واشنگتن زندگی می‌کند و روز‌های خود را با رویابافی درباره یک زندگی بزرگ‌تر سپری می‌کند.

فیلم In the Heights در اصل قرار بود در سال ۲۰۲۰ در سینما‌ها اکران شود، اما بعد وقایع سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد. حالا این فیلم ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) در سینما‌ها و استریمر HBO Max منتشر خواهد شد. به علاوه راموس، هاوکینز و باررا بازیگران دیگری از جمله لسلی گریس (Leslie Grace)، اولگا مردیز (Olga Merediz)، دافنه روبین-وگا (Daphne Rubin-Vega)، گریگوری دیاز IV (Gregory Diaz IV)، اسفانی بیتریز (Stephanie Beatriz)، داشا پولانکو (Dascha Polanco) و جیمی اسمیتس (Jimmy Smits) نیز در این فیلم حضور دارند.

خلاصه رسمی این فیلم بدین صورت است:

در ارتفاعات واشنگتن؛ دنیایی که جای آن بسیار زیاد است، اما از لحاظ تجربه برای خود جهانی است و جایی که خیابان‌ها از موسیقی ساخته شده‌اند و رویاهای کوچک رشد می‌کنند … بوی یک قهوه داغ پیرامون ایستگاه مترو خیابان ۱۸۱ در هوا می‌پیچد، جایی که یک کالیدوسکوپ از رویاها پایه‌های نازک و لرزان جامعه را جانی دوباره می‌دهد. در این چهارراه همه چیز دوست‌داشتنی [یا محتمل] است، صاحب فروشگاه معناطیسی یعنی اسناوی که هر پنی را از کار کردن خود ذخیره می‌کند چرا که درباره یک زندگی بزرگ‌تر امیدوار است، تصور می‌کند و می‌خواند.

با کلیک کردن روی عناوین تریلرهای این فیلم (Washington Heights و Powerful) آن‌ها را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.