تریلر فیلم Cruella از دیزنی با بازی اما استون منتشر شد

16 March 2021 - 10:36
فیلم Cruella

تریلر جدیدی از فیلم Cruella با بازی اما استون و کارگردانی کریگ گیلسپی که لایواکشن اثر معروف “صد و یک سگ خالدار” از دیزنی می‌باشد، منتشر شد.

مراسم اهدای جوایز گرمی یکشنبه شب با خود یک تریلر تبلیغاتی و سه عکس جدید از فیلم Cruella را همراه داشت. فیلم Cruella فیلمی از دیزنی می‌باشد که قرار است به زودی منتشر شود و طرح کلی آن به داستان نمادین ۱۰۱ Dalmatians بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد اما استون (Emma Stone) در این فیلم به هر بخش بازی کردنش تسلط دارد. این فیلم به کارگردانی کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) همه‌کاره (که اعتبارات قبلی او شامل کمدی_رمانتیک‌های غیرمتعارفی مانند Lars and the Real Girl، بازسازی کم‌ارزش Fright Night و فیلم تحسین شده بیوگرافی I, Tonya می‌شود) پیرامون روزهای ابتدایی این شرور بدنام در طول انقلاب پانک راک دهه ۱۹۷۰ در لندن می‌باشد.

استلا، فردی کلاهبردار و در آرزوی تبدیل شدن به یک طراح مد، در خیابان‌ها نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است و توجه بارونس ون هلمن بزرگ با بازی اما تامپسون (Emma Thompson) را به خود جلب می‌کند تا او را زیر پر و بال خود بگیرد. این خود زنجیره‌ای از وقایع را شروع می‌کند که منجر به معروف شدن او در دنیای مد و شناخته شدن او با نام کروئلا د ویل می‌شود. با نگاهی اجمالی به این تریلر جدید، فیلم Cruella به گونه‌ای در حال شکل‌گیری است که لایواکشن بازسازی‌شده جالبی از دیزنی باشد و با عملکرد قوی استون در نقش اصلی این نوید را می‌دهد که هیچ گونه کمبودی در طراحی لباس‌های خارق‌العاده نداشته باشد.

بازسازی‌ها اساسا مانند یک گنجینه بسیار پرمنفعت هستند، اما مدتی است که بازسازی‌ها در آستانه ورشکستگی خلاقانه قرار دارند. به جای آوردن چیزهای جدید به داستان، کاراکتر یا موسیقی که طرفداران بیشتر با آن آشنا هستند، فیلم‌سازان مختلف که وظیفه زنده کردن آن‌ها را دارند ظاهرا بیشتر مشتاق هستند که بخش به بخش بزرگترین لحظه‌های داستان اصلی را دوباره بسازند و با ساخت چند صحنه اضافی و طرح جزئی از ساختن بیشتر امتناع می‌ورزند. برخلاف پیشینیان خود که در این دام افتاده‌اند، فیلم Cruella به عنوان یک پیش‌درآمد آزاد است که یک داستان کاملا اصیل را روایت کند و این موضوع قضیه را جالب می‌کند.

فیلم Cruella آماده است تا سرانجام در ماه مه سال جاری در سینما‌ها اکران شود. صحبت از انتشار چندگانه در دیزنی پلاس تا پایان سال هم به میان آمد، اما دیزنی به اسلحه فعلی خود می‌چسبد و آن را به عنوان یک اکران سینمایی حفظ می‌کند. با این که تنها چند ماه تا اکران این فیلم باقی مانده است، کمپین فروش این فیلم با سرعت در حال پیشروی است.

لایواکشن دیزنی به نام Cruella قرار است ۲۸ مه (۷ خرداد ۱۴۰۰) در سینما‌ها اکران شود.

در قسمت زیر می‌توانید تصاویر و تریلر منتشر شده از این فیلم را مشاهده نمایید.

https://dl.gamefa.com/user2/video/2021/Disney%E2%80%99s%20Cruella%20-%20Sneak%20Peek.mp4

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.